1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

ME45 & IRDA & modeemi & Saunalahti

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Spideri, 19/12/02.

1. Spideri

Tykkäykset:
    0
    Onko ME45:ta mahdollista käyttää infrapunan kautta tavallisena modeemina (ei gprs)? Itte en ole meinannu millää saada kyseistä yhdistelmää toimimaan.
    Lisäksi, onko kukaan saanu kyseistä puhelinta tekemään minkään sortin datapuhelua Saunalahden liittymällä. Ilmeisesti pitäis olla mahdollista, mutta aina tulee sarja tuuttauksia (yrittää sitten tehä datapuhelua mihin tahansa numeroon). Onko kenelläkään esimerkkiasetuksia, jotka pitäis toimia.

2. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Ilman muuta on, tarkoitat datapuhelun soittamista!

3. Spideri

Tykkäykset:
    0
    Kai mä vaa olen sitten turhan newbie näissä hommissa, ku ei meinaa kannettavan kautta millää onnistua edes yhteyden kokeilu. Läppäri vaa ilmoittaa, että modeemiin ei saada yhteyttä. Tarviiko minun asentaa jokin tietty ajuri koneelle vai kelpaako puhelimen mukana tulleen cd-levyn gprs-modeemiajurit?

4. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Jos haluat datapuheluyhteyden tehdä, niin asenna vaan standardimodeemiajuri. Huolehdi samalla, ettei sarjaporttien resurssit mene ristiriitaan IrDA:n kanssa. Jos menee, niin poista vaikka käytöstä toinen sarjaportti ja allokoi sen resurssit IrDA -portille. Modeemiin ei saada yhteyttä -ilmoituksen pitäisi poistua tällä tavalla.

5. Spideri

Tykkäykset:
    0
    Asensin läppäriin XP:n (98:ssa ei meinannu oikein toimia) ja pienen asetuksien ropaamisen jälkeen pääsin vaiheeseen jossa puhelin jopa yrittää lähteä soittamaan. Homma pysähtyy jälleen sarjaan tuuttauksia, luurin näytölle tulee "yhteys suljettu" ja tietokoneen näytölle "Etätietokone ei vastannut". Olen jo edellisenkin puhelimeni kanssa paininut saman ongelman kanssa. Onko minulla vielä jokin ruksi väärässä paikassa? Tunnuksista ja salasanoista en ole 100% varma, koska en tiedä johtuuko se niistä, koska edes kotipuhelimeen yhteyden ottaminen ei onnistu.

Jaa tämä viestiketju