1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

ME45 internet asetukset

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja kaiha77, 11/8/06.

1. kaiha77

Tykkäykset:
    1
    Minulla on muinainen ME45 ja en ole koskaan saanut wap/nettiä toimimaan. Se ilmoittaa yhdistettäessä kotisivulle CSD-yhteysvirhe. Mitä tämä meinaa? miten saan homman toimimaan? Asetukset on kyllä tilattu ja asetettu, mutta en tiedä onko oikein?

2. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Käytä gprs:ää eli pistä asetukset-tiedonsiirto valikosta gprs päälle.

3. kaiha77

Tykkäykset:
    1
    ei auttanut

kun laitoin gprs:n päälle, niin nyt se ilmoittaa että GPRS-yhteysvirhe. Alakulmaan tulee silloin CSD "nappula", josta painettaessa tulee aikaisempi ilmoitus CSD-yhteysvirhe. Onkohan vielä vinkkejä mikä mättää?

4. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Re: ei auttanut

no mene sinne internet -> profiilit valikkoon ja katso että oikea profiili on valittu. Jos ei vieläkään toimi niin katso oman operaattorisi asetukset esim. täältä: http://asetukset.tk/ ja muokkaa oman operaattorisi profiili käsin.

5. kaiha77

Tykkäykset:
    1
    taas kummallisuuksia

tilasin uudestaan saunalahden asetukset ja homma jotenkin jopa eteni, mutta ei loppuun asti. Sain jollain asetuksilla laitteen jo hakemaan aloitussivua kunnes tuli ilmoitus ettei saa yhteyttä palvelimeen. Kokeilin muitakin osotteita, joten vika ei voi olla virheellisessä aloitussivussa. Nyt ihmetyttää se, että kun asensin asetukset automaattisella haulla ja yritän avata wapin, niin se kysyy pin-koodia?? Kenttään voi kirjoittaa mitä vain ilman että se näyttää "tähtiä", niin kuin normaalissa pin-kyselyssä. En tiedä mitä pin-koodia se kyselee sillä ainakin normaali pin-koodilla se ilmoittaa väärä pin-koodi. Yritin jostain läytää onko minulla päällä jokin turva-asetus, mutta en löytänyt. Toisekseen noita asetuksia on niin paljon että nyt olen saanut sen taas jotenkin siihen samaan tilaan että yhdistäessä jollekin sivulle tulee taas perinteinen gprs virhe-ilmoitus. On pikkuisen hankalaa saada homma toimimaan. Muutenkin noissa asetuksissa on paljon sellaisia kohtia joista ei mainita missään asetusohjeissa joita olen netistä löytänyt. Ehkä puhelimeni vain on niin vanha ettei näitä ominaisuuksia ole tarkoituskaan käyttää ;)

6. Skopa Vieras

xxx

Pelle Pelottomat kyllä tulevat hätiin...

"Könkkää takaisin takan viereen lämmittämään luita"

Jaa tämä viestiketju