1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

mca-20 kuvat

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja niskalaukaus, 19/9/02.

1. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    jälleen kerran:minkä laatuisia kuvia? ja se pää asia on, että onko jollain teistä vaikka kotisivuilla sillä otettuja kuvia?

2. Guest Vieras

voin sanoa:ne on surkeita, esim kännyn näytöltä et saa niistä mitään selvää(mulla on kokemusta, ikävä kyllä)

3. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Tässä olis ainakin alkajaisiksi muutamia MCA-20 otettuja kuvia, mielestäni ne on ainakin melko hyvälaatuisia.

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Mielipiteitä on joka lähtöön, kuvat ovat ihan hyviä luurikuvia, ja ihan hyviä kännykän näytölläkin, T68:n/T300:n jne näytöllä tietenkin "vähän" epä selviä, mikä ei tietenkään johdu kuvasta vaan näytöstä.

5. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    ihan hyvältähän nuo näyttävät. ja näin aloittelijana kysyn että eikös ne kuvatkin saa siirrettyä infrapunalla koneelle?

luulisi muuten että mca-25:lla saa parempia kuvia kun se tulee, nimittäin sin ja t300:n ajattelin ostaa.

6. Aero

Tykkäykset:
    0
    Pahoittelen että kaivoin vanhan topikin, mutta täällä on MCA-20:llä otettuja kuvia (melko paljon) verrattuna 7650:lla otettuihin. Kannattaa kattoa! Mielestäni erkin kamera on noiden kuvien mukaan parempi.

7. kellotin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    MCA-20:llä otetut kuvat on paljon selkeämpiä. Ja 7650 vääristä todella paljon värejä.

8. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Olen samaa mieltä, noi erixonilla otetut kuvat näyttää musta paljon paremmilta, toivottavasti MCA-25:n kuvat näyttää vielä paremmilta!

9. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Tuon testin mukaan Erkin kamera lyö Nokion selvästi ainakin laadullaan.

10. Harald73

Tykkäykset:
    0
    Mikähän ei sinällään ole mikään yllätys!

11. El Pastor

Tykkäykset:
    0
    mielestäni surkeampia kuin jopa 7650, ja kokemusta on. Kaverilla oli tuollanen eikä ollu itekkään oikeen tyytyväinen, mutta menee pahemman puutteessa.

12. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Omien kokeiluiden perusteella sanoisin, etta ovat saman tasoisia. Itse en olen havainnut juurikaan eroja.

13. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Eikös yleensä se ole aina surkeampaa mitä ei itsellä ole ;)

Jaa tämä viestiketju