1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mc 60 Data cable USB dca-510 ongelmia!

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja MallBold, 13/3/04.

1. MallBold

Tykkäykset:
    0
    Vähän aikaa sit mulla toimi tuo kaapeli mutta sitten mun veli formatoi koneen nii nyt yritin pistää sitä uudestaan mutta se ei suostu millään toimimaan. Herjaa vaan jotain että "yhteis on katkennut koita uudestaan" tai jotenkin noin :).

Mutta voisko joku tietoinen ja ystävällinen kertoo miten ja missä järjestyksessä nuo kaikki jutut asennettiin. Kiitos!

2. qwesty

Tykkäykset:
    0
    No itselläni ei usb-kaapelia, mutta eiköhän nämä ohjeet päde kaikkiin kaapeleihin - kokeilemalla se ainakin selviää.

Itse asensin Siemens Data Suiten ihan ensimmäisenä (halusin kokeilla millanen se ohjelma on, vaikken kaapelia vielä silloin omistanutkaan).
    Tämän jälkeen on aika asentaa kaapeli ja kaapelin mukana tuleet ajurit (ajureita tarvitaan siis vain usb-kaapelin kanssa). Kun kaapeli ajureineen on asennettu, pitäisi systeemin olla käyttövalmis... tietysti data suiteen on valittava tarpeen mukaan oikea com-portti, jonka usb-ajurit luovat (esimerkiksi com3 tai jotain vastaavaa)...

Noilla keinoilla minä ainakin oon omani aina saanut toimimaan ja ton asennusjärjestyksen oon havainnu ehkä parhaaksi - vaikka sillä ei pitäis olla mitään väliä toimivuuden kanssa. Pitäis riittää kunhan ajurit usb-kaapelille on asennettu, data suite ohjelmisto asennettuna ja oikeat asetukset (lähinnä se portti) data suitessa... kolme kertaa oon saman homman joutunu tekemään formatointien ja muiden syteemien takia, mutta aina on hyvin toiminut. =)

Jaa tämä viestiketju