Tuollainen kuva minullakin Matista jäi, ihan tavallinen, reilu ja mukava kaveri. Mulle Matti oli enemmän "baarituttuja" enkä monestikaan selvinpäin nähnyt.Matti asusteli aikoinaan meitin likan naapurina Nykäskylässä.
Aina touhuili pihalla jotain.
Ja siinä tuli aina joskus jonkin verran turistua Matin kanssa, vei jopa kerran paikalliseen leipomokahvilaan pullakahveille, hän tarjosi kyydin, minä tarjosin pullakahveet.
Petteri Järvinen tviittasi, että Mauno Koivistosta oli kuollessa kaksi aukeamaa Hesarissa, Nykäsestä kolme.Matti Nykäselle harkitaan valtiollisten hautajaisten järjestämistä – todella harvinainen kunnianosoitus
Urheiluteot ovat kyllä niin omassa luokassaan, että kyllähän valtiolliset hautajaiset olisivat ihan asiaa.
Juu ei. Tälläinen ihmispalvonta ei mene mun tajuntaani, vaikka olisi millainen meriittilista takana.
Ei muuta kun valtiolliset hautajaiset miehelle. Laman aikaan Matti piti Suomen lehdistöä pystyssä lähes yksin ja sama meno jatkuu miehen kuoltua. Ja nyt porilaisten marssiMeni tämä Matti vouhotus kyllä hyvin nopeasti taas mittariston yläpuolelle. Iltaroskat tietysti omassa kastissaan, joten arvasihan se että tällä revitään nyt tämä viikko kaikenlaisia extroja ja muita SPESIAALINUMEROITA. Mutta tuo valtiollisten hautajaisten järjestemisen vaatiminen menee kyllä jo itsellä aika pahasti yli.
Matti oli mäessä hieno mies ja ilman alkoholiakin oikein mukava ja leppoisa, mutta en nyt tiedä millä perusteella hänelle nyt pitäisi oikein valtiolliset hautajaiset järjestää. Seuraavaksi hautapaikka varmaan halutaan entisten presidenttien viereen..
Tässä vouhotuksessa ei ole mitään muuta totuudelle vastinetta kuin Sampo Terhon itsensä ja puolueensa kilvenkiillotus lähestyvien vaalien johdosta.Meni tämä Matti vouhotus kyllä hyvin nopeasti taas mittariston yläpuolelle. Iltaroskat tietysti omassa kastissaan, joten arvasihan se että tällä revitään nyt tämä viikko kaikenlaisia extroja ja muita SPESIAALINUMEROITA. Mutta tuo valtiollisten hautajaisten järjestemisen vaatiminen menee kyllä jo itsellä aika pahasti yli.
Matti oli mäessä hieno mies ja ilman alkoholiakin oikein mukava ja leppoisa, mutta en nyt tiedä millä perusteella hänelle nyt pitäisi oikein valtiolliset hautajaiset järjestää. Seuraavaksi hautapaikka varmaan halutaan entisten presidenttien viereen..