1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Matkapuhelinverkkokaupat - vertailu

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Nicky, 23/6/03.

1. Nicky

Tykkäykset:
    0
    Mitäs mieltä olette näistä muista matkapuhelimia myyvistä verkkokaupoista (Lohenette, Idesan, Matkapuhelinkauppa ym.)? Onko teillä jotain omakohtaisia kokemuksia?
    Tää paikka näyttää vakuuttavalta, mutta noissa ei taida kaikissa olla edes yritysesittelyä. Onko joku uskaltautunu tilaamaan jotain niistä ja minkälaista palvelua on sitten saanu?
    Mielipiteitä, kokemuksia!!!

2. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    www.IDEsan.fi
    www.Lohenette.fi
    www.Puhelinkioski.com
    www.mobbe.fi

Siinä lista luotettavia, ja varmaan edullisimpia kauppoja. Ei riskejä jos noista tilaa.

E: Tällä foorumilla liikkuu Puhelinkioskin edustaja (tiesit varmaan jo :p), IDEsanin edustaja nickillä "Esa Sakkinen" sekä Mobben yrittäjät "Aero" ja "Bull"

3. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Käsittääkseni kaikki mainitsemasi ovat jo toimineet jonkin aikaa ja ovat hyvässä maineessa. Internetissä huono maine leviää noin päivässä kaikkialle, ja aina nopeammin kuin hyvä maine, joten uskon että kaupat yrittävätkin palvella hyvin.

Itse arvostan näistä eniten Puhelinkioskia, koska sivut ovat nopeat, selkeät, niistä löytyy nopeasti toimitus- ja muut ehdot, tuotekuvauksiin on panostettu erityisesti (suurimman osan mallien osalta) eli yleensäkin syntyy vaikutelma, että yrittäjä tietää mitä tekee.

Ja onhan Esa Isopahkala kertonut myyneensä jo huhtikuussa rapiat 200 luuria, joten siinä mielessä yritykseen uskaltaa minusta jo luottaa ennakkomaksuissakin.

t. tero

4. Esa Vuolas

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4S
    Mobbe.fi ainakin palveli minua todella kunniakkaasti. Ei mielestäni mitään valittamista. Käteismaksu ja nouto toimi hyvin ja positiivista oli se, että he ottavat vaihtopuhelimia (toisinkuin esim puhelinkioski).

Puhelinkioskissakin hyvää ja ripeää palvelua!

5. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Lohenette ja IDEsan on hyviä kauppoja omien kokemuksieni mukaan. Puhelinkioski ja Mobbe on varmasti myös hyviä.

6. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Edellisten lisäksi, muutaman luurin olen ostanut tuolta:
    http://www.matkapuhelinkauppa.com/
    Palvelu erinomaista, asiat varmennettiin puhelimitse. Yhdessä kaupassa pyysin vielä erillisen kuitin tarkemmilla tiedoilla, toimitettiin veloituksetta ja viipymättä.

7. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1331
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Muitakin nettikauppiaita löytyy foorumilta, kirjoittelevat tosin harvemmin. Loheneten "Vesa Pirha", Matkapuhelinkauppa.comin "Jasmine" ja Helpjetin "helpjet".

8. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Juu, tuon "helpjet"in olen nähnyt, mutta mainitsin vaan noista neljästä kaupasta. Noita kahta muuta en edes ole nähny.. :)

9. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Ainoa nettikauppa, josta olen puhelimen ostanut, on Puhelinkioski. Olen tyytyväinen saamaani palveluun. Olen asioinut siellä myöhemminkin muissa asioissa ja taas tuli kiitettävää palvelua.

10. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    puhelin kioskista on yks luuri tilattu ja kamera hf...palvelu yksinkertiasesti sanottuna loistavaa.
    idesanista olen saanu myös suht nopeast ivastauksia kun sinne olen jotian laittanut...puhelinta ei sieltä tilattuna.
    mobbe.fi:Stä on myön tullut nopeasti s-postit ja mukavalla palvelulla...sieltäkään puhelinta ei oo tullu ostettua (vielä)

11. veikko

veikko VIPpi

Tykkäykset:
    2643
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    Kokemuksia sekä Idesanista että Puhelinkioskista (eli kahdesta Esasta siis), ja molemmissa homma on toiminut täysin moitteitta. Puhelinkioskin Esan palvelu parissa kohtaa on ollut niin erinomaista, että taidan tilata seuraavatkin puhelimeni sieltä, vaikka voisi muualta ehkä silloin halvemmalla saadakin. (Hankintaa ei ole kuitenkaan nyt näköpiirissä.)

Jaa tämä viestiketju