1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Matkapuhelinten luotettavuus

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Senior_TG, 31/7/03.

1. Senior_TG

Tykkäykset:
    0
    Itse olen kyllä tyytyväinen puhelinten kehitykseen ja ominaisuuksien parantumiseen, mutta näinkin yksinkertainen asia kuin herätys näyttää kärsivän. Itselläni on ennen värinäytöllisiin siirtymistä ollut erimerkkisiä ja mallisia puhelimia jotka eivät kertaakaan ole jättäneet herättämättä.
    Mutta Motorola T720 jätti kerran herättämättä ja nykyinen T610 oli viime yönä jämähtänyt joten jätti herättämättä. Ennen pystyi 100%:sesti luottamaan että esim nokian 6510 tai Siemenssin c45 herätti, nykyisellään puhelinten softat ovat menneet niin monimutkaisiksi että alkavat lähennellä Windows 98 käyttöjärjestelmän luotettavuutta ;)
    Pakkohan sitä on ostaa joku vara känny jota käyttää herätyskellona....
    mielipiteitä....

2. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Totta on että herätyskellot ei puhelimissa oo 100% luotettavia.

Oma mielipiteeni on aina ollut et puhelin puhelimena ja herätyskello herätyskellona...

Itselläni on 6610 joka on kyllä jo yli puoli vuotta herättänyt joka kerta, mäpä en käytä torkkua jolloin se saattaa temppuilla.

3. consul

Tykkäykset:
    0
    :)

Joissain kaupoissa myydään vissiin ihan sellaisia herätyskellojakin?

4. O.J. Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    108
    Ericsson/SE-käyttäjä vuodesta -98, päivityksiä lukuunottamatta huoltoreissut 0kpl. Herätystä en tarvitse.

5. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Noksun käyttäjä -96. Huoltoja 1kpl (9110 hajos ja sain uuden 9110i:n. Eikä se ollu edes swappi vaan myyntiluuri myyntipaketissaan) ja päivityksiä 2kpl (kummatkin 9210:iin). Herätykset ovat myöskin aina toimineet. 7250i:n herätystä en oo kyllä vielä päässy testaamaan.

6. dille Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Itsellä ollut Nokia 5130,Siemens c35i,Ericsson t10,Motorola t2288,Nokia 6250, Nokia 5510,Namsung sgh-n620, Nokia 6250 ja Motorola t720. Yhtääkään en ole huoltoon tai päivitykseen vieny eikä ole tullut tarvetta. Olen kyllä huomman kun uudet mallit valmistaa ihminen jolla ei ole housuja, niin laatukin laskee. Nokiakin on siirtänyt tehtaitaanjonnekkin Thailandiin.

7. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jos nukun yksin, laitan kännykän herätyskellon soimaan esim. 6.55.

Tämän lisäksi laitan kalenterihälytyksiä minuutin välein 6.56-07.00 ja vielä Karvis-kellonkin varmuuden vuoksi huoneen toiseen päähän soimaan n. 07.05.

Muuten on iso riski, että nukun pommiin :)

8. Smirre

Smirre

Tykkäykset:
    0
    Huh nuijanukutuksellako otat unet illlalla? :)))

9. Hogan76

Tykkäykset:
    0
    Ollut aikaisemmin 3210,3310, nyt 3650, kaikkissa käyttänyt herätyskelloa, toimineet hyvin. 3650 ollut muita bugeja kyllä sitten...

10. zener Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Galaxy S3
    Kaikki puhelimeni kyllä on herättänyt aina. Puhelimina ollut 1610, 1611, Ericsson GH328 (oliko nuin?), 8110i, 6150, 6110, 3210, 6210, Siemens C35, 3310, 3650, Ericsson T29s, Benefon Q ja Samsung SGH-C100.

Joskus on 3650 on soinu monta tuntia, enkä ole herännyt... :)
    Samsung älähtää kaikista parhaiten.

11. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    789
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    kaikki puhelimet herättäneet erittäin loistavasti paitsi moton c350 jossa ei varsinaista herätystä edes ole mutta kalenteriin niitä hälytyksiä laitoin ja jätti soittamatta aika useestikkin. nyt on samppa ja loistavasti pelaa ja tässä on se hyvä ku on jo valmiiksi silleen että sa maanantaista-(perjantaihin tai lauantaihin) niin ei tartte joka päivä uutta laittaa ja saa soittoäänenkin soittamaan johon itse herään paremmin kuin nokian piipitykseen (ku sillon aina luulee et joku soittaa ni aivot sanoo että herät ys :)

12. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Lähinnä nukun liian lyhyesti jolloin nouseminen on erityisen vaikeaa varsinkin silloin kun tyttöystävä ei ole edes potkimassa ylös. :)

13. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    9210 on muutamia kertoja jattanyt herattamatta. Olen ottanut tasta opiksi ja laitan nykyaan kaksi puhelinta herattamaan.

14. Legion

Tykkäykset:
    0
    Itselläni on Nokia 3330 jo varmaan parisen vuotta herättänyt 100% varmuudella -- tai siis, soinut 100% varmuudella, herätettävän herääminen onkin sitten ihan toinen asia :)

Ajattelinkin sen jättää kakkosluuriksi, sekä back-up herätyskelloksi kun t610:in hommaan.

15. kristiina79

Tykkäykset:
    0
    Mulla ei kännykän herätyskellosta paljookaan hyötyä..kun en herää edes tavallisen herätyskellon pirinään...=)
    suurinpiirtein kaikki kovaääniset mallit kokeiltu, mutta tämä neito vaan koisaa...jos sattuu kuulemaan, kääntää kylkeä ja matkaa takas höyhensaarille =)
    tai näin meen isäntä sanonut =)
    isäntä se saakin sitten aina joka aamu ravistella mua ainakin 10 min hereille =)

16. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Mä herään aina ennen herätyskelloa että moinen keksintö on aika turha mulle. Sen verran nyt kuitenkin on hyötyä että kun biologinen kello herättää niin voi vielä makoilla 15-30min ennen kun kännykkä ilmoittaa että nyt olis sitten viimeistään noustava :)

Update: ja heräsin intiskin aina 15-30min ennen "kompanjassa herätys" huutoa

17. manni

manni

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    iPhone 4
    M35i:n herätys ei osoittautunut kovinkaan luotettavaksi (sinänsä ei haittaa, puhelimena toimii edelleen kuin ihmisen mieli), herätyskellona toiminut kelloradio. M50 on sen verran vähän käytössä, ettei mitään pidempiaikaista kokemusta herätyksen luotettavuudesta.

18. Smirre

Smirre

Tykkäykset:
    0
    Samaa vikaa on mulla. Ilman kelloa nukun normaalisti, mutta jos laitan kellon aamuksi soimaan niin nousen sängystä ennen herätystä ja pistän herätyksen pois päältä :)

19. djj Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Heh, samaa vikaa on täälläkin :D

20. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Ja mä luulin että oon ainoa tälläinen luonnonoikku :)

Jaa tämä viestiketju