amu
中国皇帝
- Reaktiopisteet
- 3097
- Puhelinmalli
- 许多不同的和经常变化的
Kohta alkaa ropisemaan euroja kassaanNyt on VIP-jäsenille lisätty myös chatti.
Kohta alkaa ropisemaan euroja kassaanNyt on VIP-jäsenille lisätty myös chatti.
Lasku on nyt lähetetty ja jäsenyys aktivoitu, kiitoksia.Jos itsekin liittyisi tukemaan, joten laskua kiitos![]()
Ei ainakaan viimeksi tullut.Tuleeko uusi lasku kyselemättä kun jäsenyys on päättymässä?
Eli itse pitää olla hereillä asian kanssa.Ei ainakaan viimeksi tullut.
Kun näkyy eka mainos nii sitten tietää uusia vippinsä.Eli itse pitää olla hereillä asian kanssa.
Ei tule uutta laskua muuta kuin pyydettäessä. Nykyisin lähes kaikki maksavat vip-jäsenyyden suoraan käyttäjäprofiilin kautta. Vip-jäsenyyden päättymisen huomaa mainosten palatessa näkyviin ja vip-osion poistuessa näkyvistä. Useimmat vuosi sitten vip-jäsenyyden ostaneet ovat sen uusineet. Vip-jäseniä on tällä hetkellä 57.Tuleeko uusi lasku kyselemättä kun jäsenyys on päättymässä?
Olen tähän asti tehnyt laskut 7 pv maksuajalla.Tätä ei ole varmaan mahd. saada laskulle jollain x ajalla maksuaikaa? Kiinnostaisi kyllä, mutta juuri nyt ei ole 10 euroa laitella "sivuun".
Laitappa tilinumero yv nii autetaan miestä saamaan HETI Vip ominaisuus.Tätä ei ole varmaan mahd. saada laskulle jollain x ajalla maksuaikaa? Kiinnostaisi kyllä, mutta juuri nyt ei ole 10 euroa laitella "sivuun".
YV nakattu, jos tosissasi oletLaitappa tilinumero yv nii autetaan miestä saamaan HETI Vip ominaisuus.
Eihän se ole PYYTÄNYT, hyvää hyvyyttäni olen antanut 10 ekua sille.Ja kohta on poliisit kimpussa koska laiton rahankeräys.![]()
Minulle tuli alertti uusinnasta paypaliin, jolla voi maksaa. Käyppä vilkaisee selaimella ne.Mainoksia ropisee. Laitatko @Esa Isopahkala laskua tulemaan
Ei ole paypalia eikä vaimo anna käyttää luottokorttiaMinulle tuli alertti uusinnasta paypaliin, jolla voi maksaa. Käyppä vilkaisee selaimella ne.
Mainoksia ropisee. Laitatko @Esa Isopahkala laskua tulemaan
Lähetin laskun yv:llä.Ei ole paypalia eikä vaimo anna käyttää luottokorttia