1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Matkapuhelinfoorumin paita?

Keskustelu osiossa 'Ylläpito', aloittaja tumbeliina, 10/4/03.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. tumbeliina

Tykkäykset:
    0
    Haluaisiko foorumilaiset Matkapuhelinfoorumin oman Paidan?

Minulla on pieni silkkipaino kotonani ja pystyisin painamaan paitoja tällekin foorumille edulliseen 14 euron (+ postikulut) hintaan. Olen jutellut Esan kanssa ja hänelle tämä sopii. Paidat joihin painan on Fruit of the Loomin korkalaatuisia t-paitoja ja painan vesiväreillä jotka ovat mukanvan tuntuisia eikä kuvasta tule "muovista"

Kuvaehdotukseni paitaan olisi tämä:
    Kuvan luonnollinen koko on n A4 ja se on luonnollisesti täysin terävä kuva paidassa, tämä on rutkasti pienennetty versio.

Tilaaminen sujuisi siten että, minulle lähetetään säköpostilla tilaus jossa tilaaja ilmoitta:
    1. minkä värisen paidan, www.mainostekstiilit.com voi käydä katsomassa vaihtoehdot
    2. millä värillä teksti painetaan paitaan, minulta löytyy kaikki päävärit josta saa sekoitettua paljon erivärejä
    3. yhteystietonsa jotta voin postitse paidan lähettää ts nimi ja osoite
    4. nikkinsä foorumilla (jotta voidaan bannata jos ei maksa laskua ;) )
    Kun saan tilauksen, teen paidan, pistän sen kirjekuoreen tilillepanolapun kanssa ja laitan paidan postiin. Tilaaja saa paidan suoraan kotiinsa ja suorittaa maksun tililleni mukana olevalla tilillepanolapulla.

Tilauksia pitäisi tulla n 20 kpl niin sitten voin ruveta tekemään paitoja.

Kysymyksiä, ehdotuksia?

2. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Tuli ihan mieleen tältä istumalta kaksi kysymystä, ilmeisesti tuo painatus tulee eteen, mutta saako/onko suunnitelmissa jotain taakse? Toinen kymysys tuli mieleen tuosta nikistä, että saako moisen taiteiltua johonkin kohtaan?

Meinaan kun kylällä noita saattaa joskus tulla vastaan kuitenkin, niin olisi helpompi pilkata seuraavana päivänä ihan oikeaa henkilöä kun kapakassa on sammuneena kuitenkin.. ;)

3. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Jos nickin sais siihen paitaan jotenkin niin kyllä kelpais mulle vaikka heti...

4. Tonppa

Tykkäykset:
    0
    Ristipistoinhan te voitte ne nickit itse kirjailla ;)

5. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Mä taas valitan sellaista et joku hieno logo tms olis aika cool. Niinku esim Puhelinkioskilla on(tos banneris jne).
    Tollanen pelkkä teksti hiukan boring(ei millään pahalla).

6. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    Olishan se tietenkin hienompi jos sellaisen siihen sais...

7. YGW

Tykkäykset:
    0
    Itseänikin kyllä kiinostaisi tuommoinen paita ja minustakin ehkä jokin logo olisi siistimpi.

8. Ewert Oktan

Ewert Oktan Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    113
    Pitää kuitenkin muistaa, että jos logo lisätään niin jonkun täytyy ensin suunnitella se.
    Myös yksiväritekniikka ilmeisesti luo omat rajoitteensa?

E: Mutta alkuperäiseen kysymykseen: kiinnostaa.

9. Conda Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mulle eteen iso käärmeen kuva ja taakse tämä Bean Laden. Ja nettiosoite johonkin pienellä. :)

10. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Saattaa hinta hieman "pompsahtaa".

Yksinkertainen on aina tyylikäs. Nicki olisi silti kova sana.

11. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Olisi kysymys: Onko mahdollista saada värillinen kuva paitaan siis että siinä on montaa eriväriä?
    Jos on voisin suunnitella jonkinlaisen "logon" siihen.
    Nicki olisi myös aika mukava juttu.

12. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Otetaan nyt kuitenkin huomioon, että homma hankaloituu heti kun pitää tekemän jotain erikoisempaa, ja sitä myötä varmasti myös hinta nousee kovemmaksi.

Jos saataisiin aikaiseksi tuo teksti/kuva-osio yhdessä ja rauhassa, niin ei sitten ole hirvittävästi nokankoputtamista kenelläkään. Nickin lisäys hankaloittaa varmasti hommaa myös hitusen (kaikille tehtävä oma sapluuna?), mutta ihan hyvä se olisi siinä kuitenkin.

Esahan voisi sponssata pikkasen ja laitetaan eteen foorumin tekstit ja taakse hartioiden kohdalle puhelinkioskin mainos? =)

Kuitenkin, jos hyvä systeemi ilmestyy, niin ilolla moista voin kesäterassilla pitää päälläni. =)

13. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Tiedä sitten kuinka paljon tollasen kanssa kehtais kävellä kadulla mutta varmasti hyvä autonpesupaita ainakin ;) jos nyt ei ihan terassille viitsi laittaa.

14. tumbeliina

Tykkäykset:
    0
    Nikeistä: Ne itse asiassa onnistuisi hepohkosti siten että ne leikataan yksitellen nukasta, tyttäreni on niitä käsipelillä leikannut hyvin kohtuu lisähintaan ;)

Monivärinen ei onnistu minun vehkeilläni, joten yksivärinen sen kuvan pitää olla, mutta jos joku haluaa tehdä jonkun hienon kuvan niin siitä vaan, kunhan siinä ei ole ohkaisia viivoja tai rastereita ja vielä niin että Esa itse hyväksyy sen logon ja minä pystyn sen painamaan sujuvasti.

Kuvan voi painaa sekä eteen että taakse, oletuksena on tietysti että painentaa eteen, mutta jos tilauksen yhteydessä mainitsee että haluaa kuvan taakse niin se ei tuota mitään lisäkustannuksia.

15. kellotin Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Vast. Kyllä tuo paita kiinnostaa.

Mutta kysymys: Kuinka kestävä painatuksesta tulee?

Teksti ja logo selkään ja nikki sitten etupuolelle.

Saukki pistähän joku logo ehdotus näkyviin?!

16. Jollemi

Jollemi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaisia kapuloita
    No nythän se rupeaa kuulostamaan hyvältä kun nickin siihen sais kerta kans :)

Kellotin, tai sitten justiin toisin päin. Tekstit/logo eteen ja nick taakse...

17. tumbeliina

Tykkäykset:
    0
    Painamani paidat ovat olleet täysin vesipesun ja käytön kestäviä. Ja kuten jo mainitsin käytän vesiliukoisia painovärejä joten se kuva ei ole sellainen muovinen vaan se väri menee suoraan paidan "sisään" samalla tapaan kuin esimerkisi painetuissa lakanoissa ym.

18. nhk_ Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mainostekstit selkämykseen ja pienellä(?) nikki tuohon rintamuksen kohdalle vasemmalle puolen... Kuulostaa äkkiseltään aika hyvältä. =)

Nonih, nyt sitten suunnittelu pystyyn tuon logon/tekstin osalta ... ja mahdollisestihan uutta hienoa logoa voisi Esakin sitten käyttää tuolla infon puolella ja sen mainostuksessa... =)

Jos hyvä tulee, niin voi joutua parikin tilaamaan, koskaanhan hyviä paitoja ei ole liikaa... =)

19. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    joo, vois tässä kyhätä jonkunnäköistä... tuo yks värisyys kyllä aika lailla rajoittaa mutta katotaan...

20. tumbeliina

Tykkäykset:
    0
    Väsäsin uuden ehdotuksen kuvasta:

Ja edelleen koko on n A4 (en muuten isompaa kuvaa pysty edes tekemäänkään)

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju