1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Matkapuhelin kuurolle

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Valii1, 11/4/11.

1. Valii1

Tykkäykset:
    0
    Eli tajuatte otsikosta millaista puhelinta etsin, semmoinen puhelin jossa pystyy soittaa videopuhelua ja kestävä joka päivä tekstailu. Hintaa olisi max 200e, halvempi kelpaa katsottavaksi ja myös puhelinliittymä kelpaa joten alatkaa ehdottaa =) Ja sitten haluaisin katsoa myös semmoisia taittuvia puhelimia joissa on 2 näyttöä ja pystyy soittaa videopuhelua jos se on mahdollista taittuvilla puhelimilla? :eek: esim. Se mikä lie Vodafone V710 kaltainen puhelimen jonka sain pari vuotta sitten huollon aikana.

Kiitti =)

2. BorG Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    79
    Käytetty C6 voisi ehkä jo löytyä tuohon hintaa? Ainakin siinä olisi iso näppäimistä kirjoittamiseen ja ok koko näytössä että näkee jotain myös.

Varmaan menisi ehkä myös käytetty E72 tai sen tyyppinen "business" puhelin.

Käytettyä siksi tässä ehdottelen että saisi suht ison näytän ja hyvän näppäimistön samaan, en myöskään tiedä montaa puhelinta alle 200€ mitkä toimisi hyvin videopuheluihin.

3. Valii1

Tykkäykset:
    0
    Okei, olen ajatellut hankkia iphone 4, että onko järkevää ostaa sitä? olen semmoinen joka pelaa ja lataa jotain krääsää paljon ja käy netissä paljon puhelimella jos tietokone on varattu kotona sekä paljon videopuhelua. sain juurin tietää että muut kaverit joiden kanssa otan yhteyttä, niillä on jo tällä hetkellä iphone 4. Minun mielestäni iphone 4 hankkisin, ku esim mä ja kaverin kanssa soitellaan videopuhelua aina kotona kun wlan on käytössä. ku iphone 4 pystyy soittaa videopuhelua sitä FaceTime ilmaiseksi wlan kautta. Katselin tossa soneralla iphonea...

Muuten puhun iphonesta, jos kaveri soittaa mulle 3g videopuhelua ilman FaceTime/wlan, niin joudunko minä myös maksamaan 3g videopuhelusta? tai onko se samanlaista kuin normaali puhelu? "kaveri soittaa puhelua ja puhelua lasketaan kaverin laskuun vai molempiin?"

Jaa tämä viestiketju