Matkailuketju

jack59

Aktiivinen jäsen
Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
83
Puhelinmalli
Iphone Xs
6582ABCE-8BCB-438C-912F-752DC0F7F2F5.jpeg
Citybike Chaniassa. Enpä tiedä onko kovinkaan kulkeva peli. En ostais!:D

andy

Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
5458
Puhelinmalli
S9
Terkut UAE:sta! Dubai Framessa en ollut vielä käynytkään ja sen kävin aamupäivällä tsekkaamassa. Aika omituinen rakennus mutta täällä ei juuri mikään enää hämmästytä. Lasilattia oli aika siisti ja hyvät maisemat joka suuntaan. Ulkona on ihan älytön pauke kun intialaiset juhlivat Diwalia ja ampuvat ilotulitteita aika holtittomasti. Intialaisia täällä on neljäsosa väestöstä.
Nyt pitää lähteä liikenteeseen ja ottaa etkot huomiselle, torstai kun on täällä 'perjantai'.​

Liitteet

andy

Palaute - 100%
2   0   0
Reaktiopisteet
5458
Puhelinmalli
S9
Sen verran tyytyväinen olin flydubaihin, että promotaan nyt ihan vastikkeettomasti yhtiön uutta reittiä Helsinkiin. Lentävät siis joka päivä Dubain ja Helsingin väliä ja hyvään hintaan (meno-paluu 300-400 €). Paluumatkalla olin ainoa matkustaja busineksessä ja economyssä 26 matkustajaa, eli tällä kertaa jätin jättimäisen hiilijalanjäljen :(. Reittiä lennetään upouusilla koneilla ja matkustusmukavuus ihan eri tasolla kuin samaa reittiä lentävissä finskin karvahattu air busseissa. Flydubai on siis Emirateksen halpalentoyhtiö mutta ainakaan tällä reitillä sitä ei kyllä uskoisi.

Aika hauska safety demonstration näytettiin selkänojan näytöistä. Varmasti ainakin nuoremmat matkustajat keskittyvät tätä katsomaan ihan ajatuksella.

lexie

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
271
Puhelinmalli
Samsung Galaxy J3
Krakova kutsuu huhtikuussa. Maratonin menen sinne juoksemaan plus visiitille Auschwitchiin.
Mulla menee passi vanhaksi kesäkuussa, eikös se tuola piisaa kun on vaan voimassa matkantekohetkellä? :D Ettei tartte olla tyyliin puoli vuotta voimassa vielä reissun jälkeen.. joo häätyy se olla niin.

veikko

VIPpi
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
7188
Puhelinmalli
iPhone X 64 Gt Space Grey
Krakova kutsuu huhtikuussa. Maratonin menen sinne juoksemaan plus visiitille Auschwitchiin.
Mulla menee passi vanhaksi kesäkuussa, eikös se tuola piisaa kun on vaan voimassa matkantekohetkellä? :D Ettei tartte olla tyyliin puoli vuotta voimassa vielä reissun jälkeen.. joo häätyy se olla niin.
Periaatteessa et edes tarvitsisi passia Schengen-alueella, mutta käytännössä voit tietysti jossain joutua todistamaan henkilöllisyytesi, jolloin passi on hyvä olla olemassa.

lexie

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
271
Puhelinmalli
Samsung Galaxy J3
No näin juuri, kiitos vahvistuksesta! :D @veikko

SANDY

ビップ、 アクティブメンバー。
Palaute - 100%
6   0   0
Reaktiopisteet
633
Puhelinmalli
Honor Magic 2, Honor 8X, V20/View20
Jee, mun joulusta tulee kerrankin erilainen...14 tuntia lentokoneessa ja vain siksi ettei Helsingistä ole suoria lentoja Pekingiin:p
Ja koko lysti tietenkin ilmainen:cool:

amu

中国皇帝
Palaute - 100%
23   0   0
Reaktiopisteet
2882
Puhelinmalli
许多不同的和经常变化的
Taas olisi reilu viikon reissu Kiinaan. Reittinä tällä kertaa Hong Kong - Xiamen - Shenzhen - Hong Kong.

MGM

dıʌ
Palaute - 100%
10   0   0
Reaktiopisteet
7061
Puhelinmalli
OnePlus 6
Nyt tuli Turusta suora yhteys Makedoniaan kesästä alkaen. Siinä ois hyvä sauma lähteä ekaa kertaa käymään sielläkin. Myös Lontoo ois taas suunnitelmissa pitkästä aikaa, kun Turusta pääsee jatkossa suoraan. Kaverin kaa kiertää Lontoon olutpubeja. :)

Andye

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
173
Puhelinmalli
OnePlus3T
Junalla Shenzheniin
mitäs Kiinan keisari tekee työkseen? Suomessa on niin pienet Kiina-kuviot varsinkin niiden osalta, jotka puhuu kiinaa, että 我有可能认识你

Esa Isopahkala

Ylläpitäjä
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
2719
Puhelinmalli
Huawei P20 Pro
Olen nyt viettänyt kolmisen viikkoa Guatemalan Atitlanjärvellä, mutta huomenna aloitan paluumatkan Meksikoon bussilla. Ensiksi Guatemala Cityyn yhdeksi yöksi, sitten Floresiin kahdeksi, minkä jälkeen Belize Cityyn.

Top Bottom