1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Markantalo Choicen omistajat

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja apajo, 20/12/04.

1. apajo

Tykkäykset:
    0
    Viikko sitten Elisalta soiteltiin (kolmannella yrittämällä sai minut kiinni), josko haluaisin vaihtaa liittymätyyppiäni. Minulla on siis tällä hetkellä Elisan markantalo Choice hässäkkä.

Kauppasi minulle jotain toista Elisan liittymää jossa puhelun hinnat olisivat alentuneet, en muista speksejä. Olin jo melkein suostumassa vaihtoon kun muistin, että minulla on tämä favorite joka on melko kiva juttu. Kysyin, että säilyykö tämä favorite jos vaihdan ja vastaus oli että ei.

Kysyin tältä nais ääneltä, että haluavatko he päästä eroon näistä favorite liittymistä kun näin innokkaasti yrittää kaupata minulle tätä uutta liittymää, johon hän vastasi, että hän ei näe mikä liittymä on kenelläkin.

Ei tullut kauppoja ja lopetimme puhelun. Jälkikäteen jäi ihmetyttämään, että oliko ihan vaan sattumaa, että minulle kaupattiin tietämättömänä tuota liittymää.
    Onko muita Choicen omistajia hätyytelty vai onko tasapuolisesti soiteltu Elisan omistajille ja kyselty liittymätyypin vaihtoa?

2. Rasbelin

Rasbelin

Tykkäykset:
    20
    Ei hänen ole sitä tarvinnutkaan nähdä, vaan sen hänen soittolistansa laatinut on sen voinut nähdä. ;) Hieman ovelaampi tapa hoitaa tuo.

3. SYS 49152 Vieras

Ei mulle ainakaan ole soiteltu. Tosin mulla on salainen numero ja kaupustelukieltojakin päällä eli vaikuttaakohan ne jotain asiaan...mielenkiintoista. En tosin vaihtaisikaan vaikka tarjoaisivat jotain muuta. Favorite on ja pysyy niin kauan kun pitävät ylipäätään koko liittymätyyppiä olemassa.

4. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Se on itse asiassa palvelupaketti, joka on ollut saatavana Tandem Aina -liittymätyyppiin.

5. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Itseasiassa Favorite on palvelu, joka on osa Choice-palvelukokonaisuutta, jota Markantalo myi yksinoikeudella Tandem Aina-liittymiin. Toinen osa palvelukokonaisuutta oli GPRS Primetime. :)

6. Guest Vieras

Sitten kun vielä joku kertoisi tietämättömälle, mitä tuo Favorite sitten käytännössä tarkoittaa?

7. Mikozu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 7+
    Ei ole minulta ainakaan kyselty tuommoista liittymätyypin vaihtoa.
    RL:n kortti on tosin aina kiinni webbox:issa (joka ei voi vastaanottaa puheluita ;)

8. SYS 49152 Vieras

Tiedän mä sen että se on palvelu eikä liittymä mutta kun nyt tuli puhuttua siitä liittymänä. Aina ei sentään jaksa meikäkään viilata pilkkuja vaikka siihen harrastukseen oonkin kovasti mieltynyt. :/

9. Juppe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Favorite palvelu tarkoittaa toista( rl/elisan,kolumbus) numeroa johon voi soittaa rajattomasti 5euron kuukausimaksulla,näitä numeroita voi olla käytössä kerrallaan 5 kpl...

Eräälle tuttavalleni oli soitettu ko.aiheesta ja tarjottu liittymänvaihtoa luutavammin Elisa Reiluun...olivat lupailleet että jopa gprs primetime säilyisi...Soittaisivatpa minullekin...

10. SYS 49152 Vieras

Okei, Favorite on palvelu johon voidaan kytkeä max. 5 elisan liittymän numeroa, sitten jokaisesta kytketystä numerosta veloitetaan 5 euroa/numeroa kohti kuussa Aina-liittymän normaalin kk-maksun lisäksi, eli esim. 1 numero maksaa 8,33 euroa Ainan normaalin kk-maksun kanssa kokonaisuudessaan, 5 numeroa 28,33 euroa kokonaisuudessaan. Voit noihin viiteen numeroon sitten soitella täysin rajattomasti kellon ajasta riippumatta ja puhelut sisältyy noihin kk-maksuihin. Rajaton käyttö ei kuitenkaan tarkoita sitä että sä pidät linjaa auki 24/7, siihen puuttuu jo operaattori. Tekstiviestit ei kuulu hintaan vaan niistä menee normaaliveloitus. Emo-elisan numeroiden lisäksi käy myös Elisan brändin Kolumbuksen numerot. Että tällasta.

11. mae

Tykkäykset:
    0
    Ei herunut moista, ainakaan minulle kun soitin ja tiedustelin. Täti totesi vain että primetimen kanssa on tandem aina ainoa vaihtoehto.

Onkos kukaan onnistunut vaihtamaan liittymän tyypin choisen säilyttäen?

12. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Ei ole soiteltu tännekään. On Favorite ja Primetime palvelut käytössä...

13. Dj Junior

Tykkäykset:
    0
    Ei ole soiteltu mullekkaan. Primetime käytössä

14. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Onkohan tämä ihan faktaa? Tarkoituksellista vai (toistaiseksi) tukkimaton porsaanreikä?

15. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Tämän asian taisi varmistaa kaverini tuossa syksyllä puhelimitse Elisan asiakaspalvelusta.

16. SYS 49152 Vieras

Asiasta (siis että myös Kolumbus-liittymiä voidaan liittää tuohon Favorite-piiriin) on joskus täällä puhuttukin. Ja taisinpa joskus itsekin kysellä siitä Elisan aspasta. Jokatapauksessa, faktaa se on. Ja tarkoituksellista, otaksun. Kolumbus-liittymäthän ovat, kuten lähes kaikki tiedämme, Elisan omia liittymiä vaikka niitä ei suoraan Elisa-brändillä myydäkään.

17. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Joo varmistin nyt minäkin.

Jaa tämä viestiketju