1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

MapLoader

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja Hardday, 12/4/07.

1. Hardday

Tykkäykset:
    0
    Minulla on E70 nokialainen ja myös nokian GPS "mokkula" ja navicoren Suomen kartta CD-levyllä.
    Latasin Smart2go sivulta euroopan karttapohjat, mutta en saan niitä laitettua
    puhelimen MiniSd muistikortille. Onko nokian karttaohjelma maksullinen? Käy sekin, kun tarvitsen unkarin matkalle navigaattoria.
    Eli missä olen tyrinyt?

2. neoman

Tykkäykset:
    0
    Jos käsitin tuon sun viestin oikein niin yritit laittaa maploaderilla smart2go karttoja navicoreen?

Eli lataa sieltä www.smart2go.com:sta se itse karttaohjelma ja maploaderilla kartat siihen. Se ei ole maksullinen. Itse en tosin vielä ole sitä päässyt käyttämään, mutta muistelisin että jos siihen halus ääniopasteet niin se maksaa, mutta muuten ilmainen.

3. aake666

Tykkäykset:
    0
    Englannin kieliset ääniopasteet ei ainakaan maksaneet mitään smart2go:n karttasovellukseen. Suomen kielisiä en löytänyt..

4. pietini

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Honor 7, Sonera/Saunalahti
    Smart2go on maksullinen navgointi toiminnon osalta, lataa se Smart2go ohjelma myös sieltä sivuilta ja asenna puhelimeen. Sitten käynnistät Smart2go:n kerran, sen jälkeen voit ladata karttoja maploaderilla muistikortille. Eli tämä ohjelman käynnistäminen vaaditaan, jotta se tekee tarvittavat kansiot kortille, jotka maploader sitten huomaa ja tallentaa sinne kartat.

Navigoinnin voit ostaa vaikkapa viikoksi kerrallaan.

5. Kaaso

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 800
    Eikä maksa muutkaan kielet. Vasta jos meinasit käyttää noita kieliä muussakin kun navigoinnin simuloinnissa, joudut maksamaan:) Eli maksat turn-by-turn opastetusta navigoinnista. Suomen kieli löytyy samasta valikosta eglannin kielen kanssa, mutta klikkaamalla Suomen lippua...

6. Hardday

Tykkäykset:
    0
    Moi, sain ladattua Unkarin kartan puhelimeen, mutta ku yrittää avata sitä, niin ilmoittaa että verkko estetty ja käy muuttamassa sovelluksenhallinnasta??
    Zuumailin euroopankarttaa, mutta läheltä ei näyttänyt minnekkään.

7. bsod

bsod Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    285
    Puhelinmalli:
    SGS7
    smart2go lataa kartat datayhteyden kautta ellei niitä ole esiasennettu muistikortille, ja jos se on estetty, niin kartan zooomaus näyttää vain pikselimössöä. Asetuksia, kuten verkon käyttöä yms., pääsee muuttamaan - yllätys yllätys - asetukset-valikon kautta.

8. Hardday

Tykkäykset:
    0
    ahaa elämys

Kiitti vaan vinkeistä. Nyt on unkarikin puhelimessa ja sieltähän se puhelimen asetuksista löytyi.

9. aake666

Tykkäykset:
    0
    Joo, huomasin tämän juuri. No pitänee tutkailla, että maksaako vaiko ei. Mulle näet tällä hetkellä on riittänyt ihan hyvin toi kartta ja reittihaku.

10. jyrE90

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5 compact
    Maploader & E90

Pari päivää olen taistellut E90n kanssa. Maploader lataa karttoja, mutta kun tulee aika tallentaa ne muistikortille tulee virheilmoitus "irrotetusta mediasta" (englanniksi).

Olen yrittänyt tallentaa USB kaapelilla sekä PCn kortinlukijalla. Olen käynnistänyt Smart2go mutta mitään kansioita ei kortille ole ilmestynyt. Ohjelmisto oli valmiiksi asennettuna puhelimessa toimitettaessa- pitäisikö se siirtää puhelimen muistista muistikortille, että ko kansiotkin syntyisi sinne?
    ....
    Ongelma ratkesi kun tein karttojen latauksen toisella koneella jossa on XP eikä Vista kuten uudemmassa PCssäni. Nokia tukikin sitten jälkeenpäin ilmoitti, että Maploader ei tue Vistaa.

Mutta eipä ole MAps Navicoren voittanut- ikävä tulee Tarun ääntä kun tuo nykyinen syntikka ilmoittelee "aja tätä kaistaa vielä GAKSIsataa meetriä ja sitten..." Eli en osta lisäaikaa navikointiin!

11. zpeed

zpeed

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N95 Elisa

Jaa tämä viestiketju