1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Maifonista

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja nipsu, 15/3/05.

1. nipsu

Tykkäykset:
    0
    Veinpä tänään T610:ni takuuhuoltoon. Myyjä kysäisi, eivätkö ottaneet sitä liikkeeseen, josta puhelimen olen ostanut. Olin vähän pihalla ja totesin, että no en edes yrittänyt viedä sitä sinne, että eikös sen tänne voi suoraan tuoda, kun olisivat todennäköisesti sen sieltä kuitenkin passittaneet tänne. Myyjä tähän, että 'niin no, se voi kyllä olla'. Kysymys siis kuuluu: mitä Maifoniin oikeasti saisi viedä, jos kerran kuitenkin aletaan vähän vinkua siihen tyyliin, että mitäs sä tän meille toit? Jäi vähän hämäräksi, kun sitten toisaalta oltiin kuitenkin sillain, että 'no, on tää nyt ihan ok näinkin' ja toisaalta taas vihjailtiin, että oikea kohde olisi kyllä ollut tuo toinen pulju.

2. Arde Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    No olipas todella outoa, mikä Maifonin liike oli kyseessä, itse olen aina vienyt Pohj. rautatiekadun liikkeeseen ja aina ovat suoraan sinne ottaneet.

3. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Useita luureja olen vienyt Tampereen Maifoniin, josta tässä tn. on kyse, ja aina on otettu mitään kyseenalaistamatta takuuhuoltoon.
    Olisikohan tuossa esimerkissä jotain seikkoja, joista emme tiedä? Kuten esim. alkuperän selvittäminen.

4. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    No valitse tampereella ensi kerralla SCF huolto, Sammon valtatie 10, siellä on paikan päällä SE:n huolto, toisin kun Maifonissa josta puhelimet pääosin lähtevät hesaan korjattavaksi.

5. nipsu

Tykkäykset:
    0
    No hyvä tietää tuo SCF vastaisuuden varalle. Kyseessä siis tosiaan Tampereen Maifon, Tuomiokirkonkatu. Mutta ilmoittelivat tänään, että palautunut huollosta, joten asia sinällään on kunnossa. Tai no, näkee nyt sitten, onko puhelin kunnossa. ;)

Ja ei, ei jäänyt mitään asioita kertomatta; puhelin on tosiaan ostettu Sähkötasosta, mutta olin aivan varma, että siellä he eivät missään nimessä itse ala mitään korjailla, joten päätin jättää yhden pykälän välistä pois. Ja niinpä tuo Maifoninkin myyjä myönteli sitten kuitenkin, että olisivat saattaneetkin sen heille toimittaa ensiksi. No, niin tai näin, en todennäköisesti veisi kyllä puhelinta tulevaisuudessakaan minnekään Sähkötasoon, vaikka puhelimen sieltä olenkin ostanut. Joskin puhelimen olisi kyllä saanut palauttaa heille, mutta kun eipä voinut ostettuaan tietää, että jotkut pikkuviat ovatkin kroonisia eikä ole kyse sattumasta...

6. pertti666

Tykkäykset:
    0
    SCF-huolto on ex-sähkötasosta yhtiöitetty puhelinhuolto ja sijaitsee Sammonvaltatie 10:n Veikon Koneen (ex-sähkötaso) yhteydessä

7. TTK

Tykkäykset:
    0
    mainfoniasta

kummassa mainfonian liikkeessä ne päivittää kännykkää suomenkieliselle softalle tampereella vai helsingissä?

8. pkv

Tykkäykset:
    0
    Mutta hei, Maifon,han sijaitsee vain ja ainoastaan Helsingissä Lauttasaaressa... Maifon Shop on myymälä...

9. Perzzza

Tykkäykset:
    0
    Kuinkahan monen huoltokerran jälkeen sitä voisi vähän antaa palautetta, minulla on K700i ja koko syksyn toimi moitteettomasti kunnes hukkasi joystickin joulun tienoilla, se korjattiin, toimi pari kuukautta, korjattiin ja nyt toimi 3kk moitteettomasti kunnes aivan yhtäkkiä, puhelimen ollessa yöllä laturissa ja yöpöydällä, aivan normaaleissa huoneoloissa, se lakkasi toimimasta. Saa painaa oikein kunnolla että toimii mihinkään suuntaan! Ei ole auttanut puhaltelu ym.

10. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    Itellä on auttanu kun on avannu kuoret (myös etu) ja napannu joikkarintapin irti (lähtee ihan nyppäsemällä) ja puhallellu sitte kunnolla.

11. Arde Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Just otin eilen kuoret auki mutta ihmettelen miten joku puhaltelu voi auttaa umpinaiseen rakenteeseen, siitähän pitäisi saada se peltihäkki ensin auki.

12. Eki79

Eki79 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    84
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6 (SM-G920F)
    Kyllähän siitä joikkarin ympäristöstä pääsee jonkun verran puhaltelemaan, ja paineilmalla on aina helpotusta saanu.
    Mutta sehän on ihan tunnettu seikka K700i:ssä ja K750i:ssä että joikkari on sellanen pölynkerääjä ettei se ikuisesti toimi hyvin... itekin kerran käyttäny huollossa kun ei pelittäny melkein ollenkaan, ja taisin saada uuden luurin sillon.

13. Laza

Tykkäykset:
    2
    Tampereen Maifon shop on lopettamassa, mitenkähän käy SE huollon täällä seudulla? Onko joku muu pulju joka sitä hoitaa?

14. Perzzza

Tykkäykset:
    0
    Mitämitä? Koska se lopettaa?

Ja minnekäs puhelimet sitten viedään...

15. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1332
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    SCF-huolto Tampere

16. Perzzza

Tykkäykset:
    0
    Onko SFC:llä sama systeemi kuin maifonilla, että vaikkapa verkkokauppa.comista saa viedä takuuhuoltoon sinne muitta mutkitta kuitin kanssa ja enempiä tivailematta?

Maifon on kyllä tosi hyvä liike. Asiallista, nopeaa ja perusteellista palvelua.

17. jubbe

Tykkäykset:
    0
    Kyllä. Erittäin positiivisen hyvää palvelua olen itsekin saanut :)

18. pkv

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia asiakkailleni jotka ovat kokeneet saaneensa hyvää palvelua Tampereen Maifon Shopista. Vastaisuudessa Ideaparkin Markantalosta tavoittaa mikäli hyvä palvelu kelpaa:)

19. halojaa

Tykkäykset:
    0
    Puhelin hajosi ja olin ensin yhteydessä sen myymään nettikauppaan, sieltä annettiin Maifonin huollon yhteystiedot. Soittelin Maifoniin ja sanoivat että lähetä tänne. Ihan ok palvelua (viikko meni huollossa) vaikka puhelimeen vastannut äijä kuulostikin aika väsyneeltä ja kaikki sai erikseen kysyä.

20. Pate

Pate Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    46
    Puhelinmalli:
    Xperia m5
    Käytin pari viikkoa sitten K800i puhelimen tuolla SFC:n huollossa koska kuvat olivat mielestäni erittäin huonoja.
    Luuri tuli huollosta ja mukana selvitys että "ohjelmisto päivitetty,ok".
    Ohjelmisto oli uusin jo ennen huoltoa ja kuvat ovat edelleen huonoja.
    Nyt lähti luuri Maifonille Hesaan.Kokemukseni mukaan siellä ei luurille anneta pelkkää "valohoitoa" kuten näyttää tuon SFC:n kohdalla olevan.

Jaa tämä viestiketju