1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mahdollisimman tehokas ja sulava kännykkä *EI SGS II tai iPhoneja*

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Antsu66, 3/2/12.

1. Antsu66

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4, Galaxy S II
    Otsikko kertoo kaiken. Kyllästynyt Galaxyn muovisuuteen ja olisi tehokas luuri hakusessa. Käyttiksellä ei väliä.

2. Streamer76 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    94
    No osta sitten HTC Sensation tai odotettele tulevia uusia malleja..

3. eddyDC1

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Moto G
    Lumia 800 ?

4. Antsu66

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4, Galaxy S II
    Ihan kiinnostava, mutta WP arveluttaa, jaksaisiko joku joka on kokeillut androidia ja WP:tä + mahdollisesti iOSää
    kirjoitella plussia ja miinuksia?

5. Aksim97

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    Vaihtelee
    Htc sensationia ei ehkä kuitenkaan! Mulla oli 2vk ja ongelmaa piisasi. Antenni toimi juuri ollenkaan! Mutta käyttikseen:
    iOS: sulava ja suhteellisen varma toiminen, mutta rajoitettu. Softaa löytyy runsaasti ja kaikki softa on testattu ennen storeen tuloa. iOSllä saat 5gt pilvitilaa iCloudissa joka ei toimi toistaiseksi kovin hyvin.
    Android: paljon softaa tarjolla, mutta paljon myös huonoa ohjelmaa. Viruksia liikkuu ja urkintaohjelmia. Plussaa on se että voit päästä tiedostoihin käsiksi ja voit olla hieman nörtti :D ja ei niitä haittaohjelma tule, kun ei vaan lataa kaikkea roskaa. Käyttis on hieman buginen ja ainakin samsungit Boottailee itsekseen.
    Wp7: älyttömän sulava ja upea visuaalinen Käyttis. Itse olin aluksi epäilevänä kannalla omistettuani Applen. Toimintavarmuus on todella hyvä, ei busseja eikä mitään. Miinuksena on se että on suljettu kuten iOS mutta se ei haittaa oikeastaan. Myös softien vähyys voi hieman haitata menoa. Windowsissahan on 25gt pilvitilaa skydrivessa joka toimii hyvin.

Jaa tämä viestiketju