1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Mahdollisimman hyvä kamerapuhelin n.300 eurolla

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja ShadowDude, 30/6/09.

1. ShadowDude

ShadowDude

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S6 Edge+
    Eli uuden puhelimen tarpeessa olen, ja tuota kameraa tulee siinä käytettyä suhteellisen paljon. Joten sen tulisi olla suhteellisen hyvä.

Kahdeksi parhaaksi vaihtoehdoksi olen löytänyt nämä kaksi (Nokia 6220 Classic, Sony Ericcson K850i):

http://www.puhelinvertailu.com/vertaa.cfm?p1=sony_ericsson_k850i&p2=nokia_6220_classic

Kumman itse ottaisitte, ja miksi? Tai ottaisitteko mahdollisesti jonkun muun tuohon hintaluokkaan?

2. Purkki^

Tykkäykset:
    4
    6700 Classic

3. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Mikäs mielestäsi tuosta koneesta tekee vahvan kamerapuhelimen ?

Konetta pidän mielenkiintoisena, en tunne sen kuvauominaisuuksia, siinä taitaa olla mm. mahdollisuuksia jakaa kuvia, mutta rajoittun alusta kuitenkin rajoittaa mahdollisuuksia. toisaalta nopeat 3G yhteydet ovat kamerakäytössä etu.
    Paperilla ja kuvissa kuitenkin näyttää kiinnostavalta perus puhelimelta.

Aloittajan 6220c vs K850i kysymykseen , aika erilaiset koneet, joista paperilla 6220c olisi vahva valinta, ehkä K850i:n eduksi menee toiminta-ajat.
    6220c on hitusen halppiskone mainen, joka voi joitain hämätä.

Vaikka K850i on peruskoneita, on se:n OS kuitenkin varsin monipulinen ja hitusen älypuhelin maisia piirteitä. kone kuitenkin vanha ja hivenen yllätyin jos sitä vielä jossain myydään.

Jaa tämä viestiketju