1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M55 wap & sivulle siirtyminen

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja jepjep, 27/1/04.

1. jepjep

Tykkäykset:
    0
    Voisko joku ystävällinen ihminen kertoa tyhmälle MITEN mä oikein pääsen jonneki sivulle wapissa. Siis jos yritän ladata peliä osoitteesta http://www.esimerkki.com/peli niin mihin mun oikein pitää se osoite naputella... Jos otan Valikosta sen kohdan "Siirry..." ja naputtelen siihen niin ei siinä ole mitään mahdollisuutta siirtyä sinne sivulle. Hjälp!

2. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Totta munassa siinä on mahdollisuus siirtyä. Kirjotat osotteen ja otat joko "valitse" tai "hae". ei ollenkaan mahdotonta. Tosin peliä et saa ladattua tuolla tavalla (m55:n wap ei saa ladattua yli n.14 kb tiedostoja).

3. jepjep

Tykkäykset:
    0
    No eipä vaan multa löydy mitään "valitse" tai "hae" -vaihtoehtoja. Kun olen kirjoittanut osoitteen, ainoa vaihtoehto mitä sitten voin tehdä on MUOKATA sitä, mutta eteenpäin ei pääse...!

4. lapa86

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE W800i
    [/quote] Tosin peliä et saa ladattua tuolla tavalla (m55:n wap ei saa ladattua yli n.14 kb tiedostoja).[/quote]

no eikö soittoäänet oo suurempi, KU TUO 14KB. ? vAI onko ne kt..
    hehehh oon pöljää...

5. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Niitä voi kutsua kummaks haluaa. KB on kilo byte (bitti näin suomalaisittain) ja KT on kilotavu. Ja, riippuu vähän puhutaanko mideistä vai waveista. Wavit toki ylittää tuon 14 kb:n jos on vähänkin pituutta, mut midejä tulee useampi kymmenen sekunttia alle 14 kb:n kokoisina.

6. AKO

AKO

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800XM & DNA
    Itse asiassa bitti ja tavu ovat aivan eri asioita. Yhdessä tavussa on kahdeksan bittiä. KB (iso B) on lyhenne sanasta kilobyte ja tarkoittaa kilotavua. Kb (pienellä b:llä) on lyhenne sanasta kilobit ja tarkoittaa kilobittiä.

Jaa tämä viestiketju