1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M55 virhe pelejä ladattaessa/surffatessa...

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja -Johnchaos-, 20/1/04.

1. -Johnchaos-

Tykkäykset:
    0
    Mikäs mahtaa olla ongelmana kun koitan ladata esim. buumi.netistä tai maf.fistä pelejä, puhelin ilmoittaa: ! Virhe ladatessa. Puhelimen pelivalikkoon on kyllä ilmestynyt pelien nimet ja "tähdet", joissa on viivat keskellä....? Ja kun koittaa siirtyä jollekkin nettisaitille, tulee teksti: HTTP-virhe: 403 Kielletty. Esim googlen sivuille kyl pääsee, mut siihen se sit melkeen jääkin. GPRS on päällä, asetukset oon pistäny kohdalleen öbaut satatoistmiljoonaa kertaa, oon seisonu käsillä, huutanut, rukoillut.... Mitä vielä.... Ai niin, ja liittymä on Saumalahti (eli käyttää Soneran asetuksia

2. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Noi sun tähdet viivojen kera on pelien .jad-tiedostoja, eli paina sitä "Lataa"-kohtaa kun oot .jad-tiedoston kohdalla, niin luuri lataa pelin (eli .jar-tiedoston). Wapissa voi olla ainakin se vikana, et m55:n wap-selain ei suostu lataan yli n. 14 kb:n tiedostoja, mut en tiedä onko sama homma itse surffailussa, et jos sivun koko on yli 14 kb niin kieltäytyykö luuri yhteistyöstä..

Jaa tämä viestiketju