1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M55 tekstiviestin merkkiääni

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja p00, 15/10/03.

1. p00

Tykkäykset:
    0
    Maanantaina sain M55 puhelimen ja olen ollut erittäin tyytyväinen! Käyttäminenkin on ollut suht helppoa vaikka muut puhelimeni on aina ollut Nokian valmistamia. Yksi asia kuitenkin vaivaa, tekstiviestin merkkiääni... Haluaisin samanlaisen kuin nokian puhelimessa on tai vastaavavan piippauksen. :) Voisiko joku neuvoa miten sellaisen saisi? Kiitos paljon etukäteen!

2. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    No ekaks, sen viestiäänen voit vaihtaa monestakin paikkaa, ainakin Arkistosta ja Asetuksista. Mee vaikka asetuksiin ja vaihda se viestiääni sieltä. tosin puhelimessa ei ole mitään viestiääntä joka olis sellanen nokian "Piip piip - piip piip". mut tee vaikka tietsikalla midi ja lataa se kännyys. Mä en oo paljoa kaivannu nokian viestiääntä sen jälkeen kun sain m55:n, sillä midit/wavit on jokseenkin paremman kuulosia viestiääniä =)

3. lil_gento

Tykkäykset:
    0
    miten noita midejä voi tehä, ja miten ne voi siirtää kännykkään? Tuliko siin paketin mukana joku piuha, vai pitääkö ostaa jostain? Voiko samalla tavalla saada niitä 'mitä tahansa musiikkia' tavalliseks soittoääneks?
    Muuten kaikki kunnossa kännyssä mut tää on vähän pimeetä vielä...

4. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    mä nyt en jaksa tähän mitään abc-ohjeita selittää, käytä vaikka hakua, niin löytyy paremmin. mut lataa vaikka anvil studio (www.anvilstudio.com), sillä saa tehtyä midejä, jotka siis on niitä moniäänisiä soittareita. ja kyllä saa wavejakin soittareiks

Jaa tämä viestiketju