1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M55 softapäivitys

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja tomik, 8/8/03.

1. tomik

Tykkäykset:
    0
    Tietääkö joku, että onko tuota T9-päivitystä ( ja muita päivityksiä ) saatavilla jostain niin, että voisi itse päivitellä puhelinta tarpeen mukaan?

Ei tarvitsisi lähteä tuonne Teleringiin säätämään asian kanssa... ;)

2. Esko

Tykkäykset:
    0
    samaa kaivataan....tossa mun puhelimessa piti olla jo toi T9 suomi mut eipä ole :(

3. tomik

Tykkäykset:
    0
    En oo omaani vielä päivityksessä käyttänyt, sillä Tampereen Teleringistä sanottiin, että päivityksiä saa vasta ensi viikolla! Päivää äijä ei sitten kuitenkaan voinut mainita.

Mitenköhän kauan tuon softan ajaminen puhelimeen kestää? Erkki T65:ssa meni muistaakseni joku puolituntia ( ellen ihan väärin muista ).

Olis vaan hiton kätevää, jos vois ihan ite tuon päivityksen tehdä, noin tulevaisuuttakin ajatellen.

4. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Mä päivitytin tähän t9:n suomenkieliseksi viime maanantaina, mut en tosin itse vaan ihan liikkeessä kävin..

5. Esko

Tykkäykset:
    0
    täytyy varmaan ens viikolla käydä sitte kyselemässä noita päivityksiä...sen aikaa pitää elää tyyliin "back to the 90's" :D

muuten kyllä varsin oiva puhelin, mut ainakaan mun mielestä noi näppäimet on aika epäkäytännölliset varsinkin tekstiviestin ilman T9:iä kirjoittamiseen :/

6. Esko

Tykkäykset:
    0
    joopa joo...kävin paikallisessa puhelinliikkeessä kysymässä tota päivitysjuttua ja sanoivat, että pitäs lähettää toi puhelin helsinkiin saakka siemenssille päivitettäväks!

onkohan yhtään lähempänä mitään liikettä?

7. tomik

Tykkäykset:
    0
    Kävin just ite päivittämässä Teleringissä Tampereella. Huolto on siinä samassa rakennuksessa ilmeisesti, kun äijä ite kiikutti sen johonkin.
    No, jokatapauksessa, luuri toimii nyt nopeemmin ja on suomalainen T9 :).

8. Esko

Tykkäykset:
    0
    hmmm....kävin kattoo noi siemenssin päivitysliikkeet ja kyseinen liike josta kävin tota päivitystä kysymässä, myös oli tuolla listalla!
    kuitenkaan ku puhelin ei ollu siitä liikkeestä ostettu ni ne suostunu sitä päivitystä tekemään! Kyllä on vaikeeta!

pitää vissii käydä kyselemässä samaa noista muista lähiliikkeistä, jotka noita päivityksiä myös tekee...

9. iiro

Tykkäykset:
    0
    Mitenkäs onko softa suomenkielinen? Tai siis viisaasti/oikein suomennettu?

10. gozzi

Tykkäykset:
    0
    Oon tiedustellu tuota asiaa jo kahteen otteeseen Siemensin helpdeskistä. Vastaukset oli erittäin ympäri-pyöreitä, tyyliin: "Luulenpa että tulee ihan pian, kunhan tarvetta löytyy...". Minusta tuota tarvetta olisi jo, kaikilla ei nuo päivityspisteet ihan välittömässä läheisyydessä ole.

11. Ti-arb

Tykkäykset:
    0
    On siellä jonkin verran hassuja käännöksiä seassa, en nyt kyllä muista tosin yhtään esimerkkiä, muistan vain naurahdelleeni kyllä muutamille. Pääasiassa ihan käyttökelpoinen suomennos, joskin itse käyttelen ilolla kolmannella kotimaisella eli engklanniksi.

T:HB

Jaa tämä viestiketju