1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M55:sen wapista

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Iso-A, 25/1/04.

1. Iso-A

Tykkäykset:
    0
    Ostin vähän aikaa sitten m55 kännyn ja olin siihen ihan tyytväinen, kunnes yritin tilata erästä peliä. Sain vastaus viestin ja tilasin sen. Ladatessani sitä tuli kuitenkin virhe. Otin Surf/funista saapuneet ja testasin sieltä ja silloin tuli tämä viesti eteeni:
    (!)
    Olemme rekisteröineet aikaisemman hakupyyntösi muttemme kuittausta onnistuneesta hausta. WAP-asetuksissa on määriteltynä yhteystyyppiJatkuva/tilapäinen. Tämän muuttaminen toiseen yleensä auttaa. Jos käytössäsi on Data, suosittelemme vaihtamaan GPRS:ään.

Missä vika?

2. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Mun luurissa ei edes oo "surf/fun"-valikossa mitään Saapuneet-kansiota. Enpä suosittele tuota maksullisten pelien kanssa säätämistä; täällä foorumilla on monta hyvää linkkiä paikkoihin joista saat ilmaiseksi samoja pelejä kuin maksullisistakin paikoista. Sitten vaan pistät pelin .jad-tiedoston sähköpostin liitteeks, avaat ja tallennat sen luurilla ja otat siitä .jadista "Lataa", ja volá ; peli on luurissasi.

3. Iso-A

Tykkäykset:
    0
    Miten sen siis saa tallennettua sähköpostin liitteeks ja mistä se sähköposti avataan? Huomaakko et ostin sen kännyn just ;)

4. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Kerron tähän lyhyesti typistettynä oman kikkani:
    Mulla siis on kaikki wap-asetukset ym. kunnossa. Sitten oon rekisteröiny vapaalla.org:n sähköpostin, ja laittanut sen asetukset myös puhelimeen. Sitten itse tiedoston siirto luurin käy näin: Meen tietokoneella luukku.com:n sähköpostiini, ja lähetän sillä liitetiedostona .jad-tiedoston vapaalla.orgin sähköpostiini. Sitten avaan luurilla tuon vapaalla.org:n sähköpostini, ja tallennan sen luukusta lähettämäni liitteen. sitten sillä .jad:lla saa ladattua pelin. simple.

Jaa tämä viestiketju