1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M55 sähköposti ja muita ongelmia

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja raptor, 12/9/04.

1. raptor

Tykkäykset:
    0
    Ostin eilen Siemens M55 puhelimen, ja minulla on vähän ongelmia (minulla on ollut aina ennen Nokian puhelin).

Miten saan toimimaan sähköpostin?? Sähköpostiasetuksia olen muokannut, mutta en saa käsitystä miten se toimisi. Pitääkö minun tilata jotku asetukset??

Onko puhelimessani muualla soittoääniä kun arkiston sounds kohdassa? (säädän herätyskellon äänenvoimakkuuta ja kuuluu kukon ääni mutta sitä ääntä ei ole sounds kansiossa)

Voiko M55:lla äänittää äänen, ja laittaa sen esim. soittoääneksi?? Jos voi, niin miten?

Mitä on synkronointi, ja miten sen saa pois päältä??

Lisäksi voisiko joku kertoa paljon toi wapin/netin käyttö maksaa?

Oon kyllä kunnon amatööri. Kaikkiin kysymyksiin ei tarvi vastata.. :) Kiitos etukäteen!!

Edit: Liittymäni on Elisa

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Ensinnäkin Avatarisi on liian iso!
    M55:n asetuksista on kymmeniä ketjuja olemassa. Kirjoita hakuun m55* + sähköposti* niin löytyy useita ketjuja asetuksiin. Myös operaattorin sivuilta löytyy toimivat asetukset.

3. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    M55:llä voi äänittää ääntä, mutta sellaisenaan se ei soittoäänenä käy. Äänitetty ääni on .vmo-formaatissa, joten sun pitää muokata se tietokoneella .waviksi, joka toimii M55:ssä.

Synkronointi ei voi olla päällä jos puhelin ei oo kiinni tietokoneessa.

Jos käytät wapissa ihan normaalia gsm-datayhteyttä, se maksaa saman verran kuin tavalliset puhelut. Tsekkaa operaattoris hinnasto.

Ja M55 on täynnä noita piiloääniä ja -kuvia, joita ei puhelimesta voi löytää, ellei se oo kiinni tietokoneessa. Harmillista sinänsä; turhat kuvat ja äänet vievät muistia, ja ilman datakaapelia ei niitä voi poistaa =/

4. raptor

Tykkäykset:
    0
    Kiitos!! Sähköpostin sain toimimaan, ja muutkin jutut kirkastuivat. Voisitko vielä kertoa, että missä sitä ääntä voi äänittää (että sitä voi kuunnella ilman, että korva on kiinni kaiuttimessa), kun olen löytänyt vain kohdan, josta voi lisätä äänikomennon esim. nimelle (siis sen kohdan, missä kuuluu kaks piippausta ja pitää sanoa se ääni).

Onko normaalia, että tän Siemenssin akku loppuu päivässä? (rämpläsin tätä kyllä aika paljon putkeen)

Maksaako se, kun käytän sähköpostia tällä puhelimella?? (lähetän liitetiedostona omia kuvia)

5. JeSSSe

Tykkäykset:
    0
    mulla on tää puhelin ollu vajaa 2kk ja alussa se akku loppu kans yhden-kahden päivän sisällä mutta kun oli pari kertaa ladannu niin kyllä se kestää noin viikon verran ainakin.."suht" ahkerassa käytössä

6. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Ääntä voi äänittää sanelukoneella. Se, kuinka paljon voi äänittää, riippuu suoraan puhelimen vapaan muistin määrästä. Ja tuon sanelukoneen löydät siis puhelimen Organiser-valikosta. Voit kuunnella ääntä nauhotettuas sen joko kaiutin päällä tai ilman. Jos laitat valitset "päällä", niin luuria ei tartte laittaa korvalle. Tosin nauhotettu ääni on selvempi, kun sen kuuntelee puhelin korvalla kaiuttimen ollessa kiinni.. Ja äänitetyt äänet voi kuunnella myös Arkiston Voice Memo -kansiosta.

Ja akun kesto pitenee paljon 4-5 latauskerran jälkeen.

7. raptor

Tykkäykset:
    0
    Siis, ääntä ei voi äänittää kaiutin päällä niinku joissakin muissa siemensseissä?? Ainoastaan luuri korvassa.. Mutta ääntä voi kuunnella äänityksen jälkeen kaiuttiminen kautta. Ymmärsinkö oikein..??

8. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Siis kyllä se ihan tarraa äänen nauhalle, vaikka luuri olisi parinkin metrin päästä puhujasta. Ja sen voi sitten kuunnella kahdella tapaa; joko luuri korvalla tai kaiutin päällä.

Jaa tämä viestiketju