1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M55: Piip onkin raks

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Anonymous, 10/10/03.

1. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    M55 äänissä on jotain mätää, vahvistusäänet(esim. näppäinlukko kiinni, T9 ei tunnista sanaa...) ei aina toimi, eli kun pitäisi kuulua *plip* kuuluukin van pieni raksaus. Softa 10, tekeekö muilla?

2. AKO

AKO

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800XM & DNA
    Mulla tekee joskus (melko harvoin) samaa. Puhelin on n. 2kk vanha, enkä ole jaksanut viedä huoltoon moisen pikkuvian takia.

3. Ody

Tykkäykset:
    0
    Samaa tekee minullakin.

4. Cheich

Cheich

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 3GS Sonera/Saunalahti
    Mulla ei mitään ole koskaan muuta kuulunutkaan..

Luulin ominaisuudeksi :)

Kertokaapas nyt joku viisas että auttaako tähän softapäivitys?

5. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    on se niin hassua..kaikki niin kovasti haukkuu nokiaa, koska nokia tuo bugisia malleja markkinoille, mutta kun luen näitä m55 aiheita, en voi muuta sanoa kun huhhu ! jos nokian puhelimet on bugisia, mitä on tämä m55, minä vaan kysyn :) ? bugiton ? ei ei..näyttää pahasti buginen olevan tämä m55 malli.
    ja ANTEEKSI kaikki siemens fanit, että jouduin avautumaan tästä aiheesta :)

6. Bustis

Tykkäykset:
    0
    Eiköhän noihin Nokian virheprosentteihin ole vielä reilusti matkaa.
    OT: on muuten M55:n hinnat laskeneet parikymppiä ainakin idesanissa ja puhelinkioskissa, huokealla lähtee sähköpostiin ja ircciin taipuva puhelin.

7. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    kyllä. mutta vaikka siemens toisi miten bugisen mallin, kukaan ei inahtaisikaan. onhan m55 hieno ja varmasti hyvä luuri, mutta lukemani perusteella aika buginen verrattuna siemenssin keskitasoon. no mutta tämä asia jääköön tähän :)

8. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Mä oon havainnu pari ärsyttävää vikaa puhelimessa: herätyskellosta ei kuulu aina ääntä, ehkä yhtenä aamuna kuukaudessa kuuluu pelkkä värinä. no, heräähän siihenkin =) Sitten toinen vika on, et puhelin sammuu joskus ilman mitään syytä. Näin on käynyt n. 5 kertaa koko tämän vajaan 4 kuukauden m55:n omistukseni aikana. Eli ei siis nyt hirveen usein. Mut tosi häiritsevää joskus. Niin ja joskus tulee sellanen tyhmä "odota" -animaatio pyörimään varmaan 10-15 sekunniksi ja on aika vittumaista siinä venailla.. Tää on kaiken kaikkiaan hyvä luuri, mut kyllä esim. 3100:n mieluummin ottais, kun samalla hinnalla saa.

9. kaarle

Tykkäykset:
    0
    Kaikissa puhelimissa niin kuin kaikessa muussakin ohjelmistopohjaisesti toimivissa elektroonisissa laitteissa on bugeja. Noiden bugien paikallistamineen tiettyyn softaversioon on yleensä kovin vaikeata, koska rautakin on saattanut hieman muuttua matkan varrella.

Itselläni on M55 ja tämä oma yksilöni on kyllä niitä vähiten bugisia puhelimia mitä olen käyttänyt (poislukien tietty NMT:t ja 90-luvun GSM:t). Ainoa itseäni jurppiva bugi tuossa M55:ssa on sen kuoleminen kun kenttä katoaa ja GPRS on valittuna. Tässäkin ilmeisesti on kyseessä "rautavika", koska kaikissa yksilöissä ei tätä esiinny.

Jaa tämä viestiketju