1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M55-ongelma

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Ruho, 23/3/04.

1. Ruho

Tykkäykset:
    0
    Terppa.

Ostin tässä viikko sitten M55:n ja tyytyväinen olen ollut. En sitten tiedä pitäisikö haukkua operaattoria (DNA) vai ketä mutta ....

En yksinkertaisesti saa mms:aa toimimaan.
    Olen käyttänyt puhelinta liikkeessä ja tilannut niitä asetuksia tekstiviestillä noin 40 tuhatta kertaa.
    Aina vaan herjaa että CDS-asetukset/MMS-asetukset eivät ole kohdallaan. Olen ne kyllä sinne laittanut mielestäni oikein (ne IP-osoitteet, portit ja sensemmoiset).
    WAP kyllä toimii.
    Jos joku osaisi auttaa olisin kovin kiitollinen.

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Oletko käynyt vertaamassa astuksia DNA:n sivuilta löytyviin. Tekstarina tulevat saattavat asentua jotenkin oudosti joskus. Tuolla

3. AKO

AKO

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800XM & DNA
    Näiden asetusten lisäksi sinulla tulee olla tilattuna ilmainen DNA MMS palvelu.

Valikko->Asetukset->Tiedonsiirto->Data-asetuks.->MMS, Wap. Valitse joku profiili, ja anna sille nimeksi vaikkapa dna MMS. Valitse Lisätoim.->Muuta asetuksia ja paina Kyllä. Valitse GPRS-asetuks. ja paina muokkaa.
    APN: wap
    Käyttäjätunn: dna
    Salasana: wap

Paina Tallenna. Valitse CSD-asetukset . Valintanumero jää tyhjäksi, puhelutyypillä ei ole väliä, käyttäjätunnus on Oma DNA -tunnuksesi (puhelinnumerosi ilman ensimmäistä nollaa) ja salasana on Oma DNA -salasana.

Asetusten käyttöönotto tapahtuu valitsemalla Viestit->Asetus->MMS ja sieltä joku tyhjä kohta. Paina Aktivoi. Paina lisätoim. ja Muuta asetuks.
    MMS-palvelin: http://mmsc.dnafinland.fi
    IP-asetukset: IP-osoite: 172.018.064.002 ; IP-portti: 9201
    Yhteysprofiili: dna MMS (tai minkä nimen sille satuit antamaan)

Loput asetukset voit valita mielesi mukaan. Toivottavasti näistä on apua. Mulla on DNA ja MMS toimii hyvin. Tämän kuun loppuun asti MMS-viestit ovat muuten DNA:lla 8 senttiä/kpl.

Jaa tämä viestiketju