1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M55 näppisongelmat

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja tunkio, 22/6/04.

1. tunkio

Tykkäykset:
    0
    M55:n näppis on alkanut oireilla pahasti. Eihän se koskaan ole mikään huippuhyvä ollut, mutta tilanne pahenee koko ajan.

Eli kun kirjoitan tekstaria, näppäimet ei joko reagoi ollenkaan tai sitten kirjaimia tulee yhdellä painalluksella monta.

Onko muilla M55:n käyttäjillä samanlaisia murheita? Pitäisikö lähettää puhelin huoltoon vai pistää suosiolla kiertoon? Entäs muiden mallien näppikset? Onko esim. MC60:n näppis parempi?

2. nimezis

nimezis

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6
    Melkein tyyppivika, huolto vaihtaa takuun.

3. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Mulla oli aluks toi ongelma, nykyään ei oo ollut enää pitkään aikaan.. Tosin joskus viestinkirjoitus on todella hidasta kun luuri latailee sanoja pitkään..

4. tunkio

Tykkäykset:
    0
    Vein luurin liikkeeseen josta olin sen ostanut ja lupasivat lähettää takuuhuoltoon. Saa nähdä kuinka kauan kestää näin lomien aikaan tuo huoltokeikka.
    Sain muuten liikkestä siksi aikaa käytetyn C55:n ja on kyllä näppis aivan toista luokkaa kuin M55:ssä ainakin ennen huoltoa.

5. halojaa

Tykkäykset:
    0
    Mulla on kans samaa vikaa M55:ssa, mut vaan kahdessa napissa. Punainen luuri ja #-näppäin(näppäinlukko). Näitä nappeja tulee käytettyä aika usein. Ei oo vakava ongelma ja sitä esiintyy vaan sillon tällön. Joskus kyllä sain painella jonkun aikaa että sain näppäinlukon pois. Ei saa oikein kosketusta.

6. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Mulla on muuten toi kans, toi näppäinlukon avausongelma, aina joskus. Luuri ei reagoi mitenkään vaikka painais pohjassa #-näppäintä. Tähän auttaa se et painaa jotain muuta näppiä, jolloin tulee se ilmotus et "näppäinlukon saa pois painamalla #", ja sitten painaa sitä #:a, niin lukko avautuu..

7. halojaa

Tykkäykset:
    0
    Kuulostaa niin kovin tutulta. Se kyllä auttaa. Taitaa olla jonkinlainen tyyppivika toi näppäinten toiminta. Olen kuullut että päivitys auttaisi ainakin niissä puhelimissa joissa on vakavampia näppäinongelmia mut en kyllä ymmärrä että kuinka softan räpläys voi auttaa noiden näppäinten ongelmiin. Siis siihen että mitään ei tapahdu näppäintä painettaessa. Fw 10.

8. Jeppe !

Tykkäykset:
    0
    itselläni reistaa toi oikean puoleinen valintanäppäin, siis SX1 mallissa, onneksi ei reistaa usein, mutta joskus pitää painaa pikkusen lujempaa mitä normaalisti. Olenkohan liian kovakourainen ku 6610 oli kahdesti näppäinvian vuoksi huolossa, kohta on varmaan myös SX1, onneks 2 vuoden takuu. :)

9. tunkio

Tykkäykset:
    0
    M55 on ollut nyt huollossa neljä viikkoa. Mielenkiinnolla odotan kuinka kauan vielä kestää. Sinäänsä tilanne ei enää haittaa kun eilen sain uuden cx65:n :)

10. MoonMan

MoonMan

Tykkäykset:
    23
    Muutenkin hidas puhelin, ja sitten kun vielä noi näppäimet ei oikein ota... plaah!

11. tunkio

Tykkäykset:
    0
    On toi cx65:n näyttö aika ameriikkaa M55:n jälkeen...

Jaa tämä viestiketju