1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

m55 kamera

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja tonykart, 25/1/04.

1. tonykart

Tykkäykset:
    0
    mul on tää IQP-500 kamera. niin saako tota sillai et näyttö toimis etsimenä?

2. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Eikös sen oo tarkotuskin toimia juuri niin, et näyttö on etsimenä? miten muuten sitä ees osuu haluamaansa kohteeseen kuvatessa.. =) Miten sä sitten kuvaat sillä nyt? =)

3. tonykart

Tykkäykset:
    0
    ei mulla se tuu siihen näytölle muutakuin sitten kun on napannut kuvan.
    mää oon kattonu siitä kamerassa olevassa reiästä. mut kyl se ny pitäis tulla siihen näytölle kans. sitä olis paljon mielekkäämpää kuvat kun ei tarvis olla pää kiinni siinä kamerassa

4. AKO

AKO

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800XM & DNA
    En omista lisälaitekameraa, mutta olen ymmärtänyt, että siinä on vain se optinen etsin, ja kuvan näkee kameran näytössä vasta kun sen on ottanut.

5. lapa86

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE W800i
    joo noin se on, et ei sitä saa kuvattua sen näytön kautta. paska homma, mut minusta tol kameralla tulee silti ihan sikahyviä kuvia, ku on se salamaki. vertasin tos yhes keskustelussa kuvien laatua 2.0mekapixelin digikameran kuvien laatuun, mut sain aika rankkaa palautetta :) siis toki oikeel digikameral saa "vähän" parempia kuvia...

6. tonykart

Tykkäykset:
    0
    niin sitä määkin ettei sitä saa sillai paska juttu, mut mua rupes ihmetyttää . löysin tämän yhdeltä sivulta missä oli myynnissä kamera, mut tää oli se IQP-530. ja siinä luki "rajaa kuva puhelimen näytöllä ja nappaa kuva". voiko olla niin että tol IQP-530:sella voi kuvata sillai et näyttö toimii etsimenä

7. lapa86

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE W800i
    en tiiä tosta. minusta noissa kamerois ei oo mitään eroa, ku ulkonäkö.
    sen oon ainaki lukenu ja kuullu sadassa paikassa.
    ..jotenki mullaki on semmonen tunne, et oon kuullu tai lukenu ton jossain, et sen vois rajata näytöllä... en tiiä

8. lapa86

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    SE W800i

Jaa tämä viestiketju