1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M55 + Java

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja llr, 1/12/03.

1. llr

Tykkäykset:
    0
    Olen kuullut, että M55:ssa on hidas Java. Tarkoittaako tämä sitä, että pelit lataavat kauan, niinkuin M50:ssä ? Mutta pelit eivät siis pätki ?

Tarvii tietää kun haluu M55 joululahjaks =)

2. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    En mä ainakaan tiedä miks sitä java niin huonoks sanotaan. Pelin avaaminen kestää vajaa 10 sekunttia ja pelit ei pätki (ainakaa mulla)..

3. AKO

AKO

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800XM & DNA
    No pelien lataamisajathan ovat ihan tapauskohtaisia eli riippuvat pelistä. Jotkut latautuvat parissa sekunnissa, kun joissain voi kestää lähemmäs puoli minuuttia.

Pelit ei varsinaisesti töki, vaan toimivat vähän hitaammin. Esim. Summer Games toimii hitaammin kuin Nokialaisissa. Kyllä sillä kuitenkin aikansa kuluksi pelailee mielellään.

4. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kun kokeilin esim. cavemania m55:ssa niin kumma kyllä pelinopeus vaihteli...eli toisinaan ukko köpötteli nopeammin kuntaas toisinaan hitaammin :) Mistähän tuokin sitten johtui...

5. Keisari

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Doro 914C
    Sama vika Splinter Cellissäkin

6. Sir Buzku

Tykkäykset:
    0
    Siemensit on hitaita paskoja. Summergames esim. ei pätki vaan matelee verrattuna esim. N3510i.hin. Latausajat on joka pelissä törkeät.

Jaa tämä viestiketju