1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

m55 ja s55 oleellisimmat erot?

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja temrich, 11/8/03.

1. temrich

Tykkäykset:
    0
    onks tos s55 paljon huonompi näyttö ku m55?
    ja onks siin jotain muuta ratkasevaa eroo ku infra ja bt?

2. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Joo s55:n näyttö on ihan ruikku, ota m55

M55 on kaikin puolin parempi =)

3. Karhu ('!') Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Hmm, ei minusta bt:n puuttuminen ole hyvä asia?

4. X bird

Tykkäykset:
    0
    Ja eikä edes infrapunaa löydy ei siis minkään laista langatonta tietä tiedon siirrolle.

No eli joo s55 256 väriä m55 4??? vähä päältä neljätuhatta.

5. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Aika tasaista, mutta kyllä BT:n tarvitsijalle S55 on valinta. Jos ei tarvitse niin sitten M55.

6. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    No niin, tuolla kommentillahan voinkin vastata kahteen edelliseen viestiin. MIELIPITEENI (vaikkei sitä täällä kysytäkkään..) on se, että bt:a ei tarvi (infraa ehkä joskus, jos edes silloinkaan), joten m55 on parempi. Jos ei siis tarvi noita langattomia tiedonsiirtonysväyksiä, niin m55 kannattaa ottaa.

EDIT: ja M55:n näytön värimäärä on 4096. Pieksee s55:n hikisen 256:n reippaasti.

7. Nypa

Tykkäykset:
    0
    Itse olin juuri testaamassa kyseisiä puhelimia ja tulin siihen päätökseen, että näytöissä ei ole suurtakaan eroa muuta kuin mitä paperilla lukee. 256 värisellä pärjää mainiosti. Suurin ero mielestäni oli valikoiden ja sovellusten joustavassa käytössä ja latausajoissa: S55 on nopeampi käyttää verrattuna M55:n hieman "kankeaan" valikkoon ja sovellusten hitaaseen lataamiseen.
    Makuasioitahan nämä ovat, mutta joillekin, kuten minulle, tärkeitä kriteereitä.

8. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Ikävä sanoa, mutta niin kuin SL55, M55 käyttää 256-väriä peleissä ja taustakuvissa, mutta kuitenkin tarkempia noi kuvat kuin S55:ssa. 4096 väriä on käytössä tuossa valikkojen etusivulla.

9. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Siis just kuvissahan se ratkasee. Mitä nyt oon nähny s55:n näytöllä kuvia, niin m55:n näytöllä on huomattavasti parempia. Mutta onko taustakuvatkin siis 256-värisiä? Perhana, huijausta! No, ehkä se s55:n näyttö ei sitten NIIN huono oo, mutta joka tapaukset m55 on parempi =)

10. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Onhan ne 256-värisiä, siitä itsellänikin johtunee muutaman taustakuvan hailakkuus, eikä kontrasti ole todellakaan täysillä. S55:n näyttö on tarkempi ja parempi, kuin esim. T68i:n. Mielipide kysymys, mutta itse ottaisin S55:n ennemmin kuin M55:n. Tosin omaa SL55:sta en vaihda kyllä mihinkään markkinoilla olevaan puhelimeen.

11. Nemesis-88 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 1020
    [MIELIPIDE]Mun mielestä ne näytöt on yhtä huonoja vertaa esim. 6610:iin.[MIELIPIDE]

12. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Nyt en tajua.. Miks ottaisit s55:n mieluummin kuin m55:n, mutta et s55:a mieluummin kuin sl55:a?? Kun m55 ja sl55 on sama puhelin (käytännössä). Toisaalta, kai mäkin totuuden nimissä ottaisin sl55:n mieluummin kuin tämän m55:ni, onhan se tyylikäs.. Mutta viis kertaa mieluummin m55 kuin s55. m55 kun on parempi ja halvempi.

13. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1

14. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Tämä "Beckhamin puhelinvalinta" ei onneksi johdu siitä, että Real Madridin paidoissa on iso SIEMENS -teksti ;)

15. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    SL55 on lahja Beckhamille Siemens Mobilelta, näin kertoo www.my-siemens.com

16. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Eli just niin, koska siemenssi on real madridin sponsori.. Mitä ne nyt tuollaisen puhelimen sille antaa, olis antanu heti vaikka sx-1:n (jos se on ulkomailla jo julkastu).

17. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Ei Becks sellaista tarvi vaan fashion puhelimen eli SL55:n. Äijän arvo mun silmissä nousi heti ja roimasti kun lähti roska ManU:sta mun suosikki seuraan eli Real Madridiin.

18. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    No no. Becks teki väärän ratkaisun, mieti nyt; jätkä on vannonut ManU:n nimeen koko uransa ajan, ja nyt sitten vaihtaakin tiimiä.. Huh huh. No, mulla on aito virolainen Real Madridin pelipaita ;) Kyllä on komea =)

Onneksi tämä ei mene yhtään ohi aiheen =)

19. Thelmi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Unkarista ostin Realin mustan pelipaidan ja selässä Beckhamin nimi ja #23. Siemens Mobile vielä siinä mahan kohdalla niin ah.. Vähän on aito. Maksoi 5.5€.

20. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Jaha.. Mulla on kai vähän vanhempi se paita (ostettu viime vuonna), kun siinä ei oo siemens-mainosta; siinä lukee real-madrid.com. Mutta mun pikkuveli osti mustan paidan tänä kesänä, ja siinä on ihan siemenssin logo edessä. Se on oikeesti hieno!

Taas off-topiccia: meidän musan ope on unkarista kotoisin =) Piti mainita tuo, kun sä nyt kerta oot vieraillu sen kotimaassa! Ei kyllä liity aiheeseen mitenkään =)

Jaa tämä viestiketju