1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M55 ja mms

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja timpero, 31/8/03.

1. timpero

Tykkäykset:
    0
    Eli miten tohon puhelimeen saa mms asetukset (liittymä on radiolinja)?

2. Switch Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Nokia N900 + Saunalahti + MLK Nopsa
    Soita Radiolinjan asiakaspalveluun ja käske niiden laittaa sieltä MMS palvelu päälle...?

3. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Jussia tais väittää, et mms:ää ei saa toimimaan ollenkaan radiolinjalla..?

4. Hiisty

Hiisty Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 9500 Saunalahti
    kyllä sen saa toimimaan, eka avaat mms palvelun soittamalla aspaan. Sitten syötät asetukset radiolinjan sivuilta puhelimeesi, valmiita asetuksia ei tuohon luuriin ole, joten joudut manuaalisesti syöttämään ne (niinkuin kaikki kovat jätkät tekevät aina)

5. jussia

Tykkäykset:
    0
    Toimiiko sulla? Mulla ei nimittäin toimi vaikka Siemensiltä laittoivat mulle henk. kohtaisesti asetukset tarkkoine ohjeineen että mitä pitää tehdä ja missäkin. Siihen tulee sen latauspalkin jälkeen virheilmoitus, että "Osoitteita ei voitu tallentaa" ja viesti ei ole sitten mennyt.

Joku muukaan ei saanut toimimaan, vaikka radiolinjan infopisteessä kävi asetukset laitattamassa!?

6. timpero

Tykkäykset:
    0
    Soitin asiakaspalveluun,lupas lähettää mut eipä lähettäny!

7. Sammy81

Sammy81

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800 & Sonera
    MMS+DNA+MMS viestin haku

voisko joku kertoo et mist kiikastaa kun yrittää hakea mms-viestiä niin puhelin herjaa et "Virheellinen mms" viestejä voi lähettää mut haku ei onnistu sit millään. Viesti on lähetetty 3650 ja soneran liittymästä.

8. HOERHOE

Tykkäykset:
    0
    Pistänpä tänne topikkiin niin ei tarttee uutta aloittaa. Onko kellään m55 käyttäjistä Telian liittymää, jos löytyypi niin oisin kiitollinen jos postaatte tänne wap-asetukset. Itellä rupee menemään pelleilyks koko homma. Olen yrittänyt soveltaa telian sivujen ohjeita....huonolla menestyksellä.

9. timpero

Tykkäykset:
    0
    ...

Vaihoin liittymä dna vakioon ja nyt on mms kunnossa!tosin mullekki kävi semmonen pieni ongelma, ku lähetettiin mms 7650 puhelimesta (soneran liittymästä) mulle niin tuli ilmotus: virheellinen mms.Mutta kun lähetettiin 3510i (liittymänä sonera) niin tuli mulle täydellisesti.

Jaa tämä viestiketju