1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M55 ja akun kesto

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja TPK1980, 3/2/05.

1. TPK1980

Tykkäykset:
    0
    Onko muilla ollut akun keston kanssa ongelmia? Mulla ei M55:Ssä akku kestä kuin kolme päivää. Kävin liikkeessä josta se on ostettu kyselemässä, niin tuli kaikenlaisia selityksiä, kuten lämpötilaa ja verkon vaihtelua. Selitykset tuntuivat ontuvilta etenkin, kun puhelin ollut melkin sen ajan pyödällä liikkumatta, sisä tiloissa, ja juuri puhumatta/näppäilemättä.

Toinen mikä puhelimessa harmitaa on se että aamulla akku näyttää puolta ja silti se loppuu jo ennen puolta päivää. Samaa ominaisuutta esiintyi edellisessä C45:ssä. Onko kaikissa Siemensseissä sama "ominaisuus" vai onko aihetta vaihtaa merkkiä?

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    M55:ssa tämä ainakin on ominaisuus. Tälläkin foorumilla on asiaa kritisoitu aikaisemminkin. Jos akun kesto on olennainen seikka puhelinta valittaessa, niin suosittelen SE T630, Z600, K500 tai vastaavaa mallia.

3. Opa17.1

Tykkäykset:
    0
    näin on

Itselläni oli viimevuden puolella samainen m55 ja kyllä se on ominaisuus, että puhelin kesti 2 päivää latingissa, maximissaan 3. Samoin hermostuttavan hitaat valikot ja huono näppäimistö.
    Onneksi muitakin puhelimia tehdään ;)

4. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Mun M55:ssä akku on nykyään ihan rupukunnossa.. Ensiksikin, se on paisunu niin pulleaksi ettei takakansi mee enää kiinni (ikävä kyllä akun teho ei paisunu akun paisumisen mukana...), ja toiseksi, se akku kestää parhaimmillaan 2-3 päivää. Voi voi..

5. wamma

Tykkäykset:
    0
    mulla samoja kokemuksia.. cx65 akku kestää jopa vielä vähemmän, johtuen varmaan alkuinnostuksesta ja jatkuvasta räpläämisestä..

Näppäimistön huonoueen ja valikkojen hitauteen yhdyn m55 kohdalla täysin!

6. Esko

Tykkäykset:
    0
    Mulla on ollu toi M55 käytössä aika tarkalleen 1½ vuotta eikä oo ollu kyllä valittamista...känny on yötäpäivää päällä ja akku kestää aika tarkalleen viikon kuten ostaessakin...jos ei pahemmin räpläile ja puhu ni kestää yli viikon!

7. AiR23

Tykkäykset:
    0
    Mulla on nokia 6630 ja akku kestää paripäivää...
    Sano liikkeessä et johtuu siitä ku näytönsäästäjä on päällä, eikä sitä saa pois päältä... ja pitäis muka kestää 11päivää ?!?!?

Ekan päivän jälkeen näyttää viel täyttä, mut toisena päivänä kuluu loppuun...

8. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Mun M55:n akku on heikentynyt entisestään. Latasin sen eilen n. klo 15, ja hetki sitten totesin et se on tyhjä. Voi pyhät pyssyt...

9. AKO

AKO

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800XM & DNA
    Oma M55 ollut käytössä n. 1,5 vuotta ja akku kestää yleensä 4-5 päivää. Puhelin on päällä yötä päivää, käytän sitä herätyskellona ja kalenteria käytän paljon päivittäin. Puhun melko vähän ja tekstailen jonkin verran. Mielestäni ihan riittävän hyvin kestää akku.

Se akun tilaa ilmaiseva palkki näyttää mulla aika lailla mitä sattuu. Joskus se on aamulla puolillaan ja illalla puhelin sammuu, kun akku on tyhjä. Välillä taas palkin mukaan akku on selvästi alle puolillaan mutta kestää silti monta päivää.

10. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eikö tuu mieleen ostaa uutta akkua eikä päivitellä asiaa? :)

11. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    En mä jaksa uhrata enää senttiäkään mihinkään, mikä vähääkään liittyy Siemensiin.. Ostan kerralla uuden puhelimen (se on paljon hauskempaa kuin akun vaihtaminen =)..

12. thumper

Tykkäykset:
    0
    akku

no niin

tämä selventikin aika lailla, hooh taas tuli tehtyä hyvä ostos.Onko kellään kokemuksia siemensin uudesta läppämallista? akku lienee sama, puhelin oli joku c 6...

Jos hyvää akkua ja kuuluvaa puhelinta kaipaatte, ostakaa ihmeessä Nokian ( vaikka boikotoinkin Nokiaa) lieneekö ollut 3100, väreinä oli pinkki, sininen ja valkoinen, ihan tavallisen näkönen palikka. Likka puhuu sillä ja tekstaa ku mielenköyhä ja lataa about kerran viikossa. Että olen kade....[/img]

Jaa tämä viestiketju