1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M55 akku!

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Joonass, 25/11/03.

1. Joonass

Tykkäykset:
    0
    Tervehdys,

Mikäköhän on mun siemenssin akussa vikana kun se kestää ehkä jotain puolitoista päivää tai maksimissaan kaksi päivää ja en vielä käytäkkä sitä paljon pari txt päivässä, pari min puheluja ja olen poistanut kaikkija toimintoja jotka vähentävät akun valmius aikaa, mutta ei auta.
    Eikö tuo akku pitäisi kestää ainakin viikon? Pystyyköhän tota jotenkin korjaamaan vai pitääkö akku vaihtaa?
    Silloin kun ostin tuon niin se myyjä sanoi, että ensimmäinen lataus pitää olla 16h ja, että lataus symbooli ei ilmesty siihen vasta kun 2 tunnin kuluttua, mutta sitten ku laitoin sen lataukseen niin se symb. ilmesty heti ja akku oli täys 2:n tunnin kuluttua...

2. Saukki Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Onko puhelin ollut sinulla minkän aikaa? itsellä kestää melkein viikon pienellä soitolla ja tekstailulla.

3. Legge

Legge

Tykkäykset:
    0
    Nii kyllä se symboli mullakin ilmesty heti ekalla latauksella, vaikka ohjekirjassakin lukee, että ei muka ilmesty. Vaikka akku oliki täys, ni kai pidit laturissa pidempään? Munki M55:n tyhjenty alussa aika nopeesti, mutta 3-4 latauksen jälkeen alko kestämään semmoset 4-5 päivää. Jos et pitäny ekalla latauksella pitkään, ni vedäppä seuraava lataus virrat pois ja vaikkapa 10 tuntia.

4. qwesty

Tykkäykset:
    0
    Aika outo homma kyllä... kannattaa tosiaan seurata miten se kesto alkaa kehityy ja kokeilla sellasta pitkää latausta joku yö esim.
    Mulla itellä nyt oli just 9 päivää putkeen samalla latauksella, jotain 12 päivää on parhaillaan pysyny (tosin ko. tilanteessa ei ollu läheskään joka yö auki) =)
    Ja kuten tarkemmin tossa toisessa topikissa jo mainitsin, niin näytönsäästäjäks on valittavissa "virransäästötila"... itsellä ainakin just kokeilussa että miten asiaan vaikuttaa vai vaikuttaako ollenkaan.

5. luurri

Tykkäykset:
    0
    Virrankulutusta saa huomattavasti pienennettyä, kun sammuttaa sivuvilkut ja säätää näytön kirkkauden puoleen.
    GPRS:n poiskytkentä haittaa tietenkin mms- ja wappiliikennettä, mutta auttaa joskus akun keston kanssa. Se ei vaikuta pc-liikenteeseen.

6. Joonass

Tykkäykset:
    0
    Joo kyllä mä annoin sen sillä ekalla lataus kerralla olla yön yli kokonaan, mut juu täytyy kattoo alkaisko se jonkin päästä kestää vähän pidempään tai sitten uudestaan ladata sitä akkua vähän pidempään.

Jaa tämä viestiketju