1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M55 ärsyttävä latausraja pois!!!

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Tommik89, 11/6/04.

1. Tommik89

Tykkäykset:
    0
    miten saisi ton ärsyttävän 20kb:n latausrajan poikke, ku yrittää ladata jotain isompaa soittoääntä esim TagTagilta, niin känny valittaa: "liian suuri asiakirja, muisti ei riitä!". pikkusen ottaa aivoon tommonen latausraja

2. Guest Vieras

Tämä nyt on hiukan huono vastaus mutta datapiuha heittäisi monta muutakin huolta historiaan suht siedettävään hintaan. Itse kysymykseen; en ole kuullut että saisi pois.

3. Tommik89

Tykkäykset:
    0
    joo-o, kyllä se ois aika kova juttu se datakaapeli, mutta pystyyhän tavaraa lähettää itelleen sähköpostina, ja ois hyvä myös ladata tavaraa wapin kautta ei tartteis rämpätä pc:n ja kännyn välillä.

4. ppm

Tykkäykset:
    0
    Hmjaa... En minä vaan mitään "latausrajoja" tuossa ole huomannut vaikka takuulla olen tuohon muistaakseni ainakin reilusti yli 50k filuja haeskellut. Kai sulla muisti riittää? Ja mikä softaversio? Jos on kovinkin vanha niin kannattaisi harkita päivitystä.

5. Bustis

Tykkäykset:
    0
    99kB on ollut ainakin sähköpostin säädettävä maksimiraja, jonkun verran tosin haaskaantuu itse viestiin ja protokollaan. Yli 65kB appletteja on tullut siirreltyä onnistuneesti.

6. Tommik89

Tykkäykset:
    0

joo mä oon saanu sähköpostina lähetettyä yli 100 Kb:n filujakin että ei tuo sähköpostin raja mitenkään orjallinen ole. ja sitä päivitystä ei saa ilman datakaapelia kait???

7. halojaa

Tykkäykset:
    0
    Kyllä sen päivityksen saa kun viet telefoonin liikkeeseen ja sanot et päivittäkää toi uusimpaan versioon. Saattaa maksaa jotain en tiedä sen paremmin.
    Kaapelilla saa tietysti 'ilmaiseksi' netistä.

8. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Mulla ei onnistu wap-selaimen kautta isojen tiedostojen lataus, mut esim. toi edellä mainittu sähköpostikikka toimii ja sitten myös se, et kirjottaa tekstiviestin kirjoituksessa soittarin osotteen, tallentaa viestin, avaa sen ja painaa vihreetä luuria > tiedosto latautuu.

9. Jomppis

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    galaxy s
    KIITOKSIA TUOSTA VIESTI LATAUS TIEDOSTA !!!! itsekkin sitä M55 joskus käyttänyt mutta nyt ei tuota tullu mieleen kun muijalle koitin macgyveria latailla.

toi oli hyvä, tack !!!

10. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    No oleppa hyvä... Tosin kiitokset kuuluu jollekin muulle. Mä itse luin tuon vinkin jostain viestiketjusta jonkun toisen käyttäjän kertomana.. Itekkin oon tuota käyttänyt, viimeksi tänään, ja se on kyllä hyvä.

Jaa tämä viestiketju