1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M50+Grateq+usb-hubi, lataus

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Jabe, 4/2/03.

1. Jabe

Tykkäykset:
    0
    Kun ei läppärin usb-portin virta tuohon lataukseen riitä, niin ajattelin ratkaista asian ostamalla virtalähteellä varustetun usb-hubin. Onkos kellään kokemuksia alkaisko Grateq lataamaan tollasella sydeemillä? Jos joku on kokeillu ja saanu toimimaan, niin olisin kovin kiitollinen myös hubin merkistä ja mallista.

2. maxspeed

Tykkäykset:
    0
    Ilmeisesti tuo Grateq:in piuha ei lataa vaikka se saisikin virtaa riittävästi, koska m50 tarvii jännitettä yli 5,5 että lataus alkaa ja grateq antaa maksimissaan 5v

3. Heiska

Tykkäykset:
    0
    Nykyinen uusi M50-versio lataa kuulemma normaalisti niin kuin minulla oleva c55-kaapeli

4. Villu

Tykkäykset:
    0
    Kaapeli joka minulla on, Grateq usbi lataa ainakin tuota omaa M50stä ilman ongelmia.

5. maxspeed

Tykkäykset:
    0
    Jees muistelin jotain vanhoja juttuja noista piuhoista, eli ilmeisesti uudemmat grateqit lataa m50:stä mutta vanhemmat ei. Sorry.

6. Jousi

Tykkäykset:
    0
    Kyllähän se helposti onnistuu, pikkasen se vain lisähintaa tuo tuohon mutta lähes varma toiminta noilla on..uskoisin ainakin niin. Itse oon käyttänyt edimaxin 4 porttista usb hubia ja hyvin on kaikki laitteet toiminu.
    En tosin ole käyttänyt tuota kännykän usb-kaapelia tuossa enkä voi oikein kokeillakkaan kun ei ole tuota hubia enään.

Tuo alempi masiina.
    Jokaiselle portille antaa virtaa 500mA joten pitäisi toimia tuon usb-kaapelin.
    Hintaa on noin 40 e, netissä myynnissä ainakin verkkokauppa.comissa
    http://www.edimax.com.tw/Product/KVM Switch_USB 2.0/EU-PC2PHB4P.HTM

Mutta onhan noita halvempiakin 2 porttisia usb-hubeja mutta en ole sitten varma niiden virroista, mutta uskoisin että jokainen erillisellä virtalähteellä oleva hubi antaa sen 500mA.

7. Thruster

Tykkäykset:
    0
    Minulla on myös Grateqin usb-datakaapeli ja siemens M50. Akku on kokoajan täynnä ja pysyy. Puhelin on nyt ollu kestotestissä 11h putkeen ja oon ladannu dataa kokoajan. Ostin kaapelin vajaa viikko sitten puhelinkioskista ja on siis hyvin toiminu. Yllätyin (ja pelästyin) kun lueskelin vanhoja juttuja joissa porukalla on ollu pelkkiä ongelmia kyseisen kaapelin kanssa. Taitaa kaapelini olla uudempi painos.

PS. Ennen oli Ericsson R600 joka ei toiminu ollenkaan. Nyt M50 ja olen enemmän kuin tyytyväinen.

8. Jabe

Tykkäykset:
    0
    Te joilla lataus toimii????

Tarkottaskohan tuo Grateqin piuhan usb-liittimessä oleva numerosarja valmistuskuukautta? Mulla siinä lukee 0209, eli tulkitsen syyskuu 2002. Mitäs teillä lukee, joilla se lataus toimii? Vai olenkohan ihan väärässä tässä tulkinnassani? Kun jos se sitä tarkottaa vois koittaa mennä vaihtamaan tota piuhaa, niin tietäs että sais sen uudemman tilalle. Tuolla Gigantissa kun eivät tunnu tajuavan koko piuhasta mitään.

9. Villu

Tykkäykset:
    0
    0212 minulla tuossa läpykässä.
    Itsellä pisimmät yhtäjaksoiset netissä olot tuolla 15h paikkeilla, imutellut olen tuollaisia 9h pätkiä muutaman ilman ongelmia. Välillä paikka muuttunut eli kone ollut laukussa ja laukku autossa, ilman ongelmia.

10. mestari

Tykkäykset:
    0
    Turhaan te haukutte Crateqin piuhaa ja ylistätte orggista. Kyseessä on kuitenkin samat ominaisuudet omaava johto. Ainoona erona on kytkin jolla katkastaan lataus. Itellä kanssa välillä ongelmia piuhan kanssa mutta miks valittaa jos parempaa ei löydy.

11. Esa Isopahkala

Esa Isopahkala Ylläpitäjä

Tykkäykset:
    1332
    Puhelinmalli:
    Nexus 5x, Lumia 1020
    Aivan, uusi versio usb-kaapelista on kyseessä eli ei ole sama kaapeli kuin syksyllä oli myynnissä.

Jaa tämä viestiketju