1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M35 rikkinäinen kaverilla

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja cedricchanron, 9/11/04.

1. cedricchanron

Tykkäykset:
    0
    Kaverillani on M35, rikkinäinen sellainen. Ajattelin kysyä, että mitä mieltä olette. Hän haluaisi yrittää myydä sen nettihuutokaupassa varaosiksi tms., kun siinä vain akku on huono. Pystyin ottamaan selvää hinnasta, mitä saattaisi kehdata sellaisesta pyytää, mutta kun en voi olla varma, saako sellaista laittaa myyntiin. Voisiko joku kertoa, mitä tässä tapauksessa kannattaisi tehdä?

2. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Itse myin jokin aika sitten tuollaisen satsin, ja sain 8e, joten siitä voi miinustella sopivaa hintapyyntiä ;)
    Saa rikkinäisen myydä, mutta on selvästi mainittava mikä on vikana. Tai jos ei tiedä, niin "Ei toimi" on hyvä lausahdus.

E: Poista tuo toinen viestisi!

3. cedricchanron

Tykkäykset:
    0
    Kiitos tiedosta.

Kiitos myös sen toisen viestin olemassaolotiedosta, oikeasti. Olen vähän uusi täällä. (Tänään liityin porukkaan)

4. Caliber

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    LG Nexus 5X
    Missä kunnossa on sen M35:n ulkokuoret?

5. cedricchanron

Tykkäykset:
    0
    Ulkokuoren kunto

Ulkokuori on suht ok kunnossa, mutta siinä on likaa. Ongelman muodostaa lähinnä akku, joka ei lataudu kunnolla.

Taija (=CeCh)

6. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Jos akku on ainoa ongelma, niin sen saa Polkumyynnistä, ainoa vain, että itse puhelimella ei ole juurikaan arvoa.

7. Leija-La

Tykkäykset:
    0
    En jaksanu uutta ketjua avata niin kyselen tässä. elikkäs jos vaikka tämän ketjun kirjottajalla on vielä M35 tarpeettomana niin tarvisin sen sim kortin kelkan? vai onko kellään sitä?

8. Satanta

Satanta

Tykkäykset:
    23
    Puhelinmalli:
    Jolla, Nokia E6, Nokia N900.
    Re: Ulkokuoren kunto

Mulla on työpäiväittäisessä käytössä M35, jossa on kyseinen latausongelma. Laita laturi puhelimeen kiinni. Sitten kopautat puhelinta kevyesti kämmeneesi, tai pöytää vasten. Itselläni ainakin auttaa. Liat voi yrittää ottaa alkoholilla pois. Kastat paperia vodkaan, pyyhi paperilla puhelin.

Jaa tämä viestiketju