1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M35 avaaminen

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja Henkka, 17/6/03.

1. Henkka

Tykkäykset:
    0
    Jep, eli työkaverin puolesta tässä kyselen, että miten tuollainen M35 avataan? Ei kuulemma löydy mistään mitään ruuveja, joten jos joku tuollaisen joskus on avannu niin vois kertoa miten se tapahtuu.

Koira ainakin oli yrittäny jo omalla tavalla avata sitä, kuitenkin onnistumatta siinä... ;)

2. BiGG

BiGG

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone 4
    Tuo on ilman oikeita työkaluja aika vaativa avata ettei kuoret hajoa. Joskus olen nähnyt kun noita vanhempia simppoja on avattu niin kolmesta, neljästä eri kohdasta sieltä kuoren alta joutuu painamaan et se lähti irti...ite en ole yrittänyt :-I

3. Tanjuzka

Tanjuzka Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    10
    Puhelinmalli:
    Iphone 5S
    Tuossakin mallissa taisi olla kertakäyttö kuoret, joten turha lähteä avaamaan itse. Huoltoon vaan.

4. T315

Tykkäykset:
    0
    Juu ei onnistu kuorien avaaminen ilman niiden hajottamista, joten huoltoa suosittelisin tai puhelimen vaihtamista ;)

5. dexta Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jaa ei onnistu? itse olen avannut tuollaisen(35 sarjalaisia olen avannut yht. 5) ja kuoret säilyivät täysin ehjinä.

http://www.geocities.com/hetkonen/m35
    Tein jonkunlaiset ohjeet tuohon avaamiseen, jos tuosta on jotakin apua niin hyvä on. Kannattaa kysyä vielä minulta jos jotakin jäi epäselväksi, ettei turhaan puhelinta riko:)

6. T315

Tykkäykset:
    0
    Kappas, no näköjään onnistuu. Huoltohan tuota ei tee rikkomatta, vaan ilmoittavat suoraan että kuoret rikkoontuvat avatessa ja kuoret uusitaan aina.

7. luurri

Tykkäykset:
    0
    Kyllä se lähtee auki ihan helposti, kun vaan alkaa alareunasta työntämään pientä tasapäämeisseliä pitkin tiivisteen pintaa. Siis ruuvarin kylkeä käyttäen.

Jaa tämä viestiketju