1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M/V: ZTE Blade

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja ohjeah, 23/5/11.

1. ohjeah

Tykkäykset:
    22
    Kaupan kohde?
    ZTE Blade ​
    Takuu?
    n. 1,5 v ​
    Kuitti?
    löytyy ​
    Kytky?
    Saunalahden, ei SIM-lukittu ​
    Kunto?
    täydellinen ​
    Vaihto?
    Voi yrittää ehdottaa.. ​
    Tuotteen tarkka kuvaus?
    Täysin uuttavastaavassa kunnossa oleva Blade lähtee myyntiin uuden puhelimen tieltä. Mukaan takuukuitti, muistikortti, laturi/usb-kaapeli ja alkuperäisiä paremmat nappikuulokkeet, jotka taitavat alun perin olla peräisin Samsung Galaxy Spicasta. Puhelin on Saunalahden kytky, mutta ei Sim-lukittu eli toimii liittymällä kuin liittymällä.

Puhelimessa ei tosiaan käytönjälkiä näy. Näytössä ollut suojakalvo alusta asti, joten näytössäkään ei pitäisi jälkiä löytyä. Tuo itse kalvo tosin alkaa olla vähän kuluneessa kunnossa eli uuden kalvon hankinta saattaa pian ostajalla edessä.

Puhelimeen on tällä hetkellä asennettenu Android 2.3 (CyanogenMod). Tuossa jonkin verran pikkubugeja löytyy, mutta olen kuitenkin itse tykännyt tuota käyttää mieluummin kuin alkuperäistä Android 2.1 -versiota. Toki tuon alkuperäisenkin voin puhelimeen palauttaa, mikäli ostaja niin haluaa. ​
    Hintapyyntö?
    120/tarjous ​
    Sijainti?
    Joensuu ​
    Toimitustavat?
    posti, nouto ​
    Myyjän nimi?
    - ​
    Myyjän sähköposti?Myyjän puhelinnumero?
    - ​

Liitetyt tiedostot:

• blade.jpg
      blade.jpg
      Tiedostokoko:
      79,2 KB
      Katseltu:
      34
  2. Maikkimaa

Tykkäykset:
    1
    Kiinnostaisiko vaihdossa takuullinen, hyväkuntoinen Nokia E72? Sinulta muutama kymppi väliä.

3. ohjeah

Tykkäykset:
    22
    Ei kiitos tuo e72 kyllä oikein innosta. Kosketusnäytöllisellä linjalla voisi jatkaa edelleen.

Jaa tämä viestiketju