1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M/V: Samsung Galaxy Note *MYYTY*

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja zige, 1/3/12.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. zige Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    1458
    Puhelinmalli:
    Jaa'a
    Kaupan kohde?
    M/V: Samsung Galaxy Note​
    Takuu?
    Ei (ks. lisätietoja tuotteen kuvauksesta) ​
    Kuitti?
    ei ​
    Kytky?
    ei ​
    Kunto?
    uudenveroisessa kunnossa ​
    Vaihto?
    Samsung Galaxy Nexus, Lumia 800 ​
    Tuotteen tarkka kuvaus?
    Puhelinta kohdeltu kuin kukkaa kämmenellä, eli on uudenveroisessa kunnossa. Suojakalvo ollut näytössä siitä asti kuin tuotteen sain. Mukaan alkuperäinen pakkaus, itse puhelin, akku, usb-johto ja laturi.

TAKUU: Laite on saatu Samsung Suomelta kuukauden koekäytön jälkeen (joulukuussa-tammikuu väli). Kuittia siis ei ole tästä syystä. Samsung Suomen PR-henkilön mukaan takuu tuotteessa on hänen kauttaan, mutta koskee AINOASTAAN KOEKÄYTTÄJÄÄ, eli tässä tapauksessa minua. Eli, takuuta ei ole! Eli jos olet vaihtamassa kanssani, olet tietoinen tästä. Toimivuus takuu kyllä laitteessa on. ​
    Hintapyyntö?
    450e ​
    Sijainti?
    Helsinki ​
    Toimitustavat?
    f2f ​
    Myyjän nimi?
    - ​
    Myyjän sähköposti?Myyjän puhelinnumero?
    YV:llä tai s-postitse yhteydenotot ​

2. zige Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    1458
    Puhelinmalli:
    Jaa'a
    Asia varmistettu, eli takuuta ei ole, sen jälkeen jos laite myydään/vaihdetaan. Myynti lisätty myös.

3. projector

projector Ole sinä tavis hiljaa, mää oon VIP

Tykkäykset:
    1867
    Puhelinmalli:
    Usein vaihtuva malli
    Meinaatko oikeesti saada tuon 450€ ilman minkään laista takuuta? En halua sabotoida ketjuasi mutta kun takuunalaisia noteja saa 400-500€ jos hiukan laskisit hintaa niin vois mennä paremmin.

4. zige Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    1458
    Puhelinmalli:
    Jaa'a
    Hinta onkin pelkkä heitto, odotankin tarjouksia, kun ensisijaisesti tarkoitus olisi saada Lumia 800. Tiedän, etten tuosta ilman takuuta 450euroa saa.

350e sis. pk:t postiennakolla tarjottu, toinen tarjous oli Samsung Omnia W + 100e käteistä.

5. Aksim97

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    Vaihtelee
    Mitäs sillä takuulla oikeestaan tekee? Onko noissa samsungeissa sitten noin paljon vikaa. Mulla on 2vuotta vanha 3gs joka ei oo kertaakaan ollut huollossa, itseasiassa kaksikin kappaletta. Laseja on puolestaan saanut vaihtaa mutta se ei nyt enää menekkään takuun piikkiin.

6. Sipsipussi

Sipsipussi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    203
    Puhelinmalli:
    Lue sigu
    OT: No onhan noita vikoja luureissa ja kaikilla valmistajilla yhtälailla. Onhan se mukavaa kun periaatteessa on turvassa ellei kastele tai riko lasia. Vai?

7. projector

projector Ole sinä tavis hiljaa, mää oon VIP

Tykkäykset:
    1867
    Puhelinmalli:
    Usein vaihtuva malli
    Kyllä se sullakin poru tulis jos omenoissa ei olis minkäänlaista takuuta.

8. zige Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    1458
    Puhelinmalli:
    Jaa'a
    Voin sanoa että itsellänikään ei ole tarttenut yhtään luuria vielä pistää kuule huoltoon, ja voit tosta allekirjoituksestani huomata kuinka monta luuria laidasta laitaan minulla on ollut. Ja jos herra ifanboy tulee taas tänne kehumaan sen iluuriinsa niin voin sanoa että en ole yhtään iphonea hankkinut koska on en luota siihen, etenkään jos Apple rajoittaa takuunsa melkein mitättömäksi ja kaupatkin suosittelevat iphonea käytettäviksi 0-35asteessa. Mukavahan se takuu tietty olla siinä. Jos takuu puuttuu niin kyllä se reilusti hintaa laskee, ja myinkin korkeimman tarjouksen tehneelle sen, joka oli omasta mielestäni riittävä siihen verrattuna että vaikka onkin täysin priimakuntoinen yksilö ilman ongelmia niin takuuta ei ole, ja ostajahan se on tietoinen.

Ostaisitko itse puhelimen jossa ei ole takuuta, jos kyse on vähänkin kalliimmasta vehkeestä?

9. Link

Link Supermoderaattori

Tykkäykset:
    891
    Puhelinmalli:
    Puhelin
    Onko puhelin nyt myyty? Jos on, niin muokkaa otsikko. OT voi loppua sit tähän, takuun tarpeellisuudesta voitte jatkaa jossain muussa ketjussa.

10. zige Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    1458
    Puhelinmalli:
    Jaa'a
    Kiitos muistutuksesta, eli puhelin on myyty!

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju