1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M/V: Nokia N97 black

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja TommyI, 3/2/10.

1. TommyI

Tykkäykset:
    0
    Ei myynnissä

2. Nupogodi

Nupogodi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    60
    Puhelinmalli:
    Lumia 520 & 1020
    Tarjotaan 200€sis pk ja toimitettuna postiennakolla, kun tuota foorumihistoriaaa ei liiemmälti ole...eikä näköjään kuulokkeita...
    Jos olet taas valmis toimittamaan puhelimen vantaalla asuvalle ystävälle on asia eri, silloin saat 200€ näppiin..Tässä tapauksessa laita yv:tä tulemaan.

3. Ibumax

Tykkäykset:
    0
    200e noudolla

4. jusutus

jusutus Supermoderaattori, Vuoden foorumilainen 2011 Supermoderaattori

Tykkäykset:
    2602
    Puhelinmalli:
    Note 5
    Alkuperäinen hinta 200€; ilmoitin ostavani pois ja kaverin noutavan Vantaalta. Mailitse ilmoitus että hinta nousi 250 euroon; tarjosin 220€ noudettuna eikä vastausta mailiin.. Ihme touhua, sanon minä.

5. Nupogodi

Nupogodi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    60
    Puhelinmalli:
    Lumia 520 & 1020
    Normaali kusettaja, ei mitään muuta. Ylläpito vois harkita edes jotain toimia niin ettei samantein rekanneet pystys myyntiilmoja postailemaan.

6. paerikss

paerikss Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Note 3 + & Gear
    Vaikuttas samalta kaverilta kun tuolla kakkossivulla, tosin eri nikillä?

7. TommyI

Tykkäykset:
    0
    Heh, vai että neitsyet ei saa myydä tuotteita :)

Kaksisataa meni hieman alakanttiin, tuli liikaa ostajia, eikä jaksanut alkaa arpoa kelle menee, niin nostin 250e, myönnettäköön että aika paskamaista, mutta minun puhelin, minun hintapyyntöni :)

Jusutus: Sorry, 220eur ei ole sama asia kuin 250e ;)

Vaikka internet on paha paikka, niin hieman positiivista ajattelua, ei kaikki ole kusettajia.

8. jariss

jariss Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    51
    Puhelinmalli:
    Lumia 925
    Täällä foorumilla on ollut tapana reilu ja läpinäkyvä toimintatapa, näin olen itse ymmärtänyt.
    Tuo myyntitapasi mitä kuvailtu on reilusti syvältä eipä kyllä innosta ottamaan edes ilmaiseksi tuota puhelintasi, mielestäni kuitenkin jonkun asteen kusetus kuitenkin.

9. TommyI

Tykkäykset:
    0
    Selvä, otetaan sitten pois myynnistä, yleisön toivomuksesta niin ei tule kellekkään paha mieli. Itselle se ja sama.

10. Mr.Tyson Vieras

Yleensä kauppaa käydään niin, että laitetaan vaikka ylihinnalla myyntiin, josta ihmiset voi sitten tinkiä. Ei niin että nostetaan hintaa sitä mukaa kun kysellään..

Jaa tämä viestiketju