1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M/V: Nokia N97 32GB Navi Black, myyty

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja HIGHEND, 17/12/10.

1. HIGHEND

HIGHEND Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    39
    Puhelinmalli:
    S5
    Kaupan kohde?
    M/V: Nokia N97 32GB Navi Black, edullisesti ​
    Takuu?
    Ei (Ulkomailta ostettu, itse vaihdettu runko yms.) ​
    Kuitti?
    Ei ​
    Kytky?
    Vodafone, ei lukittu ​
    Kunto?
    Kosketuspaneelin pieniä liimajälkiä lukuunottamatta huippusiisti ​
    Vaihto?
    Kyllä, ehdota ​

100% toimiva Nokian edellinen huippumalli erittäin kilpailykykyiseen hintaan, näytönkehyksen olen itse liimannut kiinni, kosketuspaneelin rungossa on vaurioita, mutta ne eivät näy ulospäin :)

Kuvista näkee hyvin puhelimen kunnon, liimajälkiä en saanut näkymään kuvissa. Alkuperäisen kosketuspaneelin päälle kiinnitin viallisesta tarvikepaneelista irroittamani toisen pintakalvon peittääkseni pienet lommot joita aiempi kalvo luurinäppäimien lähettyvillä sisälsi.

Puhelin on siis hieman "korkealoppu-tekee-itse" - malli, mutta toimivuudeltaan täysi 10, nykyisellään englanninkielinen mutta Product Code jo vaihdettu EURO-malliin, päivittämällä asia korjaantunee. Luurissa vanha firmis, itsellä ei ole mahdollisuutta päivittää ennen ensi torstaita, N97 ei kelpuuttanut HD2:n kaapelia. Ääkköset saa painamalla Sym + Ä / Ö.

Mainitut puutteet näkyvät puhelimen hinnassa, joka on vaatimattomat 139 euroa. Lienee foorumin edullisin toimiva yksilö? Puhellin on rungoltaan ja takakuoreltaan lähes uudenveroinen, vaihdoin puhelimeen juuri uuden tarvikerungon, joka ei laadultaan poikkea aidosta eikä naarmuta linssiä. Takakuori on alkuperäinen, huippusiisti. Rungossa on pari hyvin pientä liimatahraa.

Puhelimen mukaan luuri, akku, kosketuskynä sekä laturiadapteri, jolla puhelinta saa ladattua normaalilla pienipäisellä laturilla, sekä aito Nokian datakaapeli laitteelle.

Vaihdossa kelpaa mikä vain, ei mielellään Nokialaisia, niitä kun tulee aina kysymättäkin :) Vaihdossa saattaa olla jopa halvempi.

EDIT: Akku vaikuttaisi olevan joku tarvikemalli, kestää huomattavasti huonommin kuin alkuperäinen.

Hintapyyntö?
    139€ sisältäen toimituksen / Vaihto
    Sijainti?
    Kotka ​
    Toimitustavat?
    Posti ​
    Myyjän nimi?
    Aatu Tukiainen ​
    Myyjän sähköposti?Myyjän puhelinnumero?
    0453533513 / Vain viestit, kiitos ​

Jaa tämä viestiketju