1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M/V: HTC Touch Diamond - VAIHDETTU / CHANGED

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja HIGHEND, 7/8/10.

1. HIGHEND

HIGHEND Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    39
    Puhelinmalli:
    S5
    Ylimääräisenä kosketusnäytöllisten kestosuosikki, ominaisuuksiin nähden todella pieni ja siro Timantti.

KUVA

Edessä jonkin verran taskunaarmuja, ensimmäinen omistaja ei kalvoa käyttänyt - itse asensin mattapintaisen heti kun puhelimen sain, peittää pienimpiä naarmuja ja suojaa uusilta. EDIT: Nyt uusi, kiiltävä lasipintakalvo - Takakuori on kuukausi sitten vaihdettu uuteen, nyt jo pientä lukumää.

Mukaan puhelin, akku, suojalaukku, valkoinen silikonisuoja, laturi, usb-piuha ja toinen takakuori. Nämä kaverilla, saan ne aikaisintaan sunnuntaina.

Vaihdossa haen eritoten otsikossa mainittuja, mutta muutakin saa tarjota, Symbian-leiristä vain täysinäppäimistöllä varustetut mallit. (Poikkeuksena Satio)

99.-

Vaihdot satasen hintaluokassa esim. E90 ja i900 Omnia.

Ja lisään vielä, laitteessa wm 6.5 ja sense.

2. HIGHEND

HIGHEND Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    39
    Puhelinmalli:
    S5
    YSIYSI

99.- / 2,8" 800x480px / WM / Touchscreen

3. aivokalvo

Tykkäykset:
    0
    Tarjoan Nokia N97:aa vaihdossa. Diamond + 100e olisi passeli kauppa minulle. Huomioitavaa kuitenkin on, että Nokiassani on sellainen vika, että pari kirjainta qwerty-näppiksestä ei toimi. Puhelimeen saa kuitenkin virtuaalisia näppiksiä, jotka suoraansanottuna toimivat huomattavasti paremmin kuin tuo kiinteä qwerty. Lisäksi uskon, että tuon vian korjaaminen on varmasti hyvin helppoa ja halpaa. Muuten puhelin toimii hienosti. Mukaan tulee laturi, USB-piuha, kynä sekä alkuperäinen pakkaus suomenkielisine manuaaleineen.

Ise kaipailisin hieman pienempää puhelinta, ja uskoisin tuon diamondin olevan minulle varsin sopiva värkki.

Mikäli Nokia kiinnostaa, pyydän ottamaan yhteyttä mieluiten sähköpostitse osoitteeseen iivoj ät hotmail . com.

Jaa tämä viestiketju