1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M/V: Hintahäiriöinen BlackBerry Storm 9530 ****CADDY MENI JO!****

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja HIGHEND, 25/8/10.

1. HIGHEND

HIGHEND Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    39
    Puhelinmalli:
    S5
    Tarjolla aito puhelimien Cadillac, ainoa oikea puhelin ruosteisen '91 Saratogasi tuulilasin taakse näytille.

Ja vielä halvalla!

Näitä ei suomessa ole joka pojalla!

Suosittelen puhelinta varsinkin rajuun Mediakäyttöön, sillä koneessa on iso, lasipintainen SurePress-tekniikalla varustettu kapasitiivinen kosketusnäyttö, sekä loistava Soitin ja uskomaton akkukesto!

Puhelimen mukana tulee ohjeet, lataava noksun Datakaapeli sekä itse puhelin ja akku.

Ei ole raiskatussa kunnossa, metallikehyksessä pieniä käytön jälkiä sekä kosketuspaneelissa pieni osuma. Muutenkin pientä käytönjälkeä löytyy sieltä sun täältä. Kaikki toimii täysin, datakäyttöön en suosittele vaan pikemminkin Median ja elokuvien toistoon sekä tavalliseksi munanjatkeeksi iPhonen tapaan ;)

Tämä komistus vaihtaa siis jo nyt omistajaa, puhelin ollut minulla vain pari päivää mutta N97:n tultua kakkospuhelimeksi lojuu tämä vain pöydällä. :)

Hintaa tälle jenkkikapulalle voisi heittää 109 euroa, tarjouksia saa toki aina esittää ja tällä kertaa olen eritoten vaihtamassa (Nokia E90, Varaosa-N97 (Tarvisi uuden piirilevyn ja flexin), kaikkea saa tarjota)

Kuvat linkkeinä, koska aijaa.com näyttää vain rukseja :)

http://www.aijaa.com/v.php?i=6604663.jpg
    http://www.aijaa.com/v.php?i=6604658.jpg
    http://www.aijaa.com/v.php?i=6604661.jpg

Ja ei ole mikään s******n muovinen pilipalip***a kuten tuo N97 :)

2. Noksuliini666

Noksuliini666

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    kapula
    olin jo pistämässä kauppoja kasaan mutta sitten hokasinkin ettei oo wlania :D

3. HIGHEND

HIGHEND Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    39
    Puhelinmalli:
    S5
    Ei tämä nörttiluuri olekaan :) Hieno kapine joka tapauksessa, ja data-asetuksetkin saa ilmeisesti toimimaan pienellä winukkasählingillä.

Jos on pienestä kiinni, aina saa tarjota ;)

4. teeveli

Tykkäykset:
    0
    paljonko puhelimella ikää & onko ääkkösiä

5. HIGHEND

HIGHEND Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    39
    Puhelinmalli:
    S5
    Näin yleiseksi lisätiedoksi:

Puhelinyksilön tarkka ikä ei ole tiedossa, mutta vuosi lienee aika hyvä arvaus, koska viime vuoden heinäkuussa näitä ekoja Stormeja sai halvalla eBaysta kakkosmallin jyrätessä markkinoille.

Ainakin mr. Nupogodi tunki omaan Caddyphoneensa skandit, itse en ole päässyt säätelemään sillä N97:n pas***desta johtuen en ole saanut synkattua datayhteyksiä minikannettavalleni...

Luuri alkujaan Verizon-Kytky (Kuten kaikki joissa mallimerkintä 9530) mutta Unlockattu ja kaikki kortit sopivat. Testattu DNA, Elisa.

Musta E90-kommunikaattori tai HTC Touch Pro kiinnostaisivat vaihdossa, sekä muutkin n.120e puhelimet tapauskohtaisesti.

6. jusutus

jusutus Supermoderaattori, Vuoden foorumilainen 2011 Supermoderaattori

Tykkäykset:
    2600
    Puhelinmalli:
    Note 5
    Tämä nimitys lienee joku oma keksintösi, Blackberryn tekniikkaa kun kutsutaan nimellä SurePress.

7. HIGHEND

HIGHEND Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    39
    Puhelinmalli:
    S5
    Jeps, jotain piti nukuksissa kehitellä ;)

Nyt pannaan BlackBerry halvalla kiertoon, ei ole uusi muttei sen hintainenkaan...

109.- Hintaan sisältyvät postituskulut!

Painotan vielä, ettei ainakaan itsellä ole hajua miten tähän saa Data-asetukset, itse kun datailen Milestonella ja toistan median tällä.

Vaihtoa siis eritoten E90 kommariin!

8. lassee

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Legend & Saunalahti
    Moi!
    Minä olisin kiinnostunut puhelimesta voisin maksaa ton 109€, jos on vielä tarjolla. Mulla olis myös elämää nähnyt E71 antaa vaihdossa jos kiinnostaa, mutta voin ostaa suoraankin. Lähetä spostia jos ei ole vielä mennyt.

lassi.aro [ät] gmail [piste] com

Jaa tämä viestiketju