1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M/V: FS PLoox n100 -> elektroniikkaa yms

Keskustelu osiossa 'Myydään ja ostetaan sekalaista tavaraa', aloittaja SE k500i, 16/6/09.

1. SE k500i

Tykkäykset:
    0
    Nyt olisi tarjolla Fujitsu Siemensin Pocket Loox n100 navigaattori, jossa on Navigonin Mobile Navigator 6 ohjelma muutaman vuoden vanhoilla , muistaakseni pohjoismaiden kartoilla (Suomi ainakin löytyy).

Mukana tulee
    -Gigan miniSD-kortti
    -Autolaturi (toimii sekä 12v että 24v tupakansytytinpaikoissa)
    -MN6:n DVD sekä itse laitteen manuaali CD
    -Imukupilla kiinnitettävä autoteline

Laitteen näytössä on toisessa ylänurkassa muutama luokkaa 1mmx1mm kokoista rösöistä täplää (ei tietoa mihin on ottanut osumaa, mutta näyttö kosketusmoduleineen toimii täysin).
    Laitteen olen ostanut softavikaisena: laite luuli usein, että muistikortti olisi otettu pois, vaikka fyysisesti kortti pysyikin paikoillaan. Hetken pähkäiltyäni ja softan päivitettyäni sain laitteen toimimaan, enkä ole huomannut laitteessa enää mitään vikaa (navigoinnissa käytetty muutaman tunnin ajan ja kämmentietokoneena käytetty ehkä 10h).

Netistä löytyvien ohjeiden avulla laitteen WinCE5 voidaan "kaivaa esille" jolloin käytössä on perinteistä windowsia muistuttava käyttöympäristö. Tuolloin laitteeseen voidaan myös asentaa joitain WinCE5 ohjelmia (itse olen käyttänyt esimerkiksi parempaa mediasoitinta ja erilaisia gps-ohjelmia).

Datakaapelia ei tule mukaan, mutta laitteeseen käy perus mini-USB kaapeli, joita on käytetty esimerkiksi perusdigikameroissa.

Kuntoluokituksena sanoisin kohtalainen (varmuuden vuoksi, jos laite alkaakin valittamaan muistikortin "irtoamisesta") - hyvä. Laitteelle annan vain toimivuustakuun (eli ostajalle/vaihtajalle annan päivän-pari aikaa testata, että laite on edelleen toimintakuntoinen). Tämä otetaan huomioon hinnassa.

Valitettavasti en osaa sanoa kuinka kauan akku kestää, sillä laite ei ole ollut irti tietokoneesta varmaan ½h kauempaa, koska olen esimerkiksi siirrellyt tiedostoja kone-laite välillä.

Vaihtona kiinnostaa lähinnä vaihto suoraan johonkin elektroniikkaan: kännykät, kämmentietokoneet, elektroniikan komponentit (mikropiirit, konkat, tehotransistorit etc), plaaplaa ja plaa. EDIT: Vaihdossa voin ottaa myös pari-kolme xbox360:n peliä

Myyntihintana pidettäköön 60e+pk ("hinta" vaihdettaessa saattaa olla jotain ihan muutakin...tapauskohtaisesti).

Yhteyden otot joko tähän ketjuun, yksityisviestillä tai sähköpostilla osoitteeseen spoink_90@hotmail.com

Tuote sijaitsee Karstulassa, mutta kun Kusti polkee, posti kulkee.

Jaa tämä viestiketju