1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M/V: BlackBerry 9530 Storm *MYYTY*

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja Nupogodi, 12/7/10.

1. Nupogodi

Nupogodi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    60
    Puhelinmalli:
    Lumia 520 & 1020
    Tästäpä SIM-VAPAA amerikan tuliainen joka päätyi itselleni vaihtokauppojen kautta.
    Luuri on hyväkuntoinen, ainoastaan pientä käytön jälkeä parissa kohtaa huomattavissa.

Puhelimessa kapasitiivinen kosketusnäyttö joka jännästi kliksahtaa käyttäessä, ominaisuuksia löytyy yhtä ja toista. Tärkeimpinä itse pitäisin jopa 7,2 Mbps:n HSPDA tukea, Isoa kosketus näyttöä, 3,5mm kuulokeliitäntää ja hienoa yleisilmettä muutenkin.
    Mukaan tulee nahkakotelo, datakaapeli, laturi.
    Nyt puhelimessa on myös ÄÄKKÖSET joten nyt halvalla kosketus näyttö luuri eikä tule ihan joka päivä vastaavaa vastaan.
    Kuvia saa pyytämällä.
    Puhelimessa valmiina Windows live messenger.

Hintaa oon ajatellu tuonne 120€ korville, tarjotakkin saa, vaihdossa niin puhelimia kuin muita vastaavia laitteita. Välirahat vaihdoissa molempiin suuntiin mahdollisia.

2. cliq

cliq Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    40
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z3 | Sonera
    kuvia... saisinko?

3. tolind Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    40
    100 €, sis. postit?

4. Nupogodi

Nupogodi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    60
    Puhelinmalli:
    Lumia 520 & 1020
    Ei riitä, kiinnostusta tullut paljon sen jälkeen kun ääkköset löytyi puhelimeen.

5. tolind Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    40
    No, miksen mä voisi tuota pyyntihintaakin maksaa. Missäs päin maailmaa laite on?

Jaa tämä viestiketju