1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M: Sony Alpha 200 kit + tarvikkeita

Keskustelu osiossa 'Myydään ja ostetaan sekalaista tavaraa', aloittaja Maple, 4/11/10.

1. Maple

Tykkäykset:
    2
    Elikkä myynnissä olisi Sonyn Alpha 200 järkkäripaketti. Mukaan siis tulee:

- Sony Alpha 200 runko + Sonyn DT 18-70mm F3.5-5.6 putki
    - Lowepro Altus 160 large - laukku
    - Lexar CF 2GB 133x - muistikortti
    - Hama "dust ex" ilmapumppu kennon puhdistamiseen
    - Monkeypod flex SLR zoom - kamerajalusta

Itse kamera (runko + putki) on ostettu rajalasta 31.8.2009 eli hieman yli vuosi sitten ja kuvia on tullut räpsittyä erittäin vähän, noin 3700 kuvaa näyttää mittari tällä hetkellä. Kaikki kamppeet ovat ihan täydessä kunnossa, niin kamera, kuin muutkin tarvikkeet. Ei siis mitään vikoja, eikä naarmuja tai kulumiakaan näytä juuri olevan.

Ainoa toimenpide, mikä kameraan on täytynyt tehdä, on ollut kennon puhdistus. Muutama kuukausi sitten huomasin kennossa olevan pienen roskan, joten ostin ilmapumpun. Pumpulla roska lähti erittäin näppärästi pois.

Kamppeet myyn sen takia, että itselläni ei riitä aika, eikä mielenkiinto valokuvauksen harrastamiseen, joten kamera lojuu turhaan laukussa omassa huoneessa. Tilalle ajattelin hommata jonkun perus pokkarimallin.

Jokaisesta mukana tulevasta tarvikkeesta on myös kuitit tallessa, eli voin laittaa ne mukaan pakettiin. Myös kuvia kamerasta ja tarvikkeista saa pyytämällä. Yhteenlaskettuina kaikille tarvikkeille ja itse kameralle hinnaksi tulee 426,5€. Itse voisin paketin myydä hintaan 330€! Eli loistava paketti aloittelijalle tai miksei vaikka kokeneemmallekin kuvaajalle halpaan hintaan!

Kiinnostuneet ottakaa yhteyttä sähköpostiini eppex@hotmail.com ja kyselkää kaikkea, mikä jäi epäselväksi ja pyytäkää kuvia!!

Kamera sijaitsee Oulussa!

Jaa tämä viestiketju