1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M: Nokia Lumia 710 Retail mode, Espoo, hp. 180 e

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja tuomasb, 23/6/12.

1. tuomasb

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire HD
    Kaupan kohde?
    M: Nokia Lumia 710 Retail mode, Espoo, hp. 180 e ​
    Takuu?
    Myyjän perävalotakuu :)
    Kuitti?
    Ei, kilpailusta voitettu ​
    Kytky?
    Ei ​
    Kunto?
    Hyvä, joitain naarmuja erotettavissa näytön lasista auringonvalon avulla. Kameran linssi naarmuton. ​
    Vaihto?
    Galaxy S II kelpaisi, välirahaa voin maksaa kunnosta riippuen 80-100e. ​
    Tuotteen tarkka kuvaus?
    Elisan Kilpailusta voitettu Nokia Lumia 710 retail mode white, johon itse flashatty Nokian Care Suiten työkaluilla normaali uusin firmware jossa ei retail moden tuomia lisäkontakteja yms esimerkkidataa. Ohjelmistopäivitykset pitää tehdä itse Zune-ohjelmiston sijasta Nokia Care Suitella, johon voin antaa linkin sekä ohjeet miten se tehdään. Jos joku jostain syystä esim puhelinten keräilyn takia haluaa niin voin myös flashata alkuperäisen retail mode firmwaren takaisin.

Lähettivät Elisalta jostain syystä retail-moden puhelimen enkä siitä jaksanut ruveta kitisemään sillä onhan ilmainen puhelin aina ilmainen puhelin. Toimivuutta testattu puolen tunnin käytöllä ilman SIM-korttia kun en omista microSIM-korttia, tämän takia mieluiten face2face kaupat niin voi itse testata kaiken toimivuuden omalla sim-kortilla.

Huollossa tuskin suostuvat koskemaan tuohon kun paketin kyljessäkin lukee "Demonstration use only, not for Resale.", joten se kannattaa pitää ostaessa mielessä. Paketissa mukana avaamattomat kuulokkeet, laturi, ohjevihkosia eri kielillä sekä USB-kaapeli.​

Jaa tämä viestiketju