1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M: Nokia E7 Silver White TAMPERE *MYYTY*

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja wackero, 6/6/12.

1. wackero

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Note
    Kaupan kohde?
    M: Nokia E7 Silver White TAMPERE​
    Takuu?
    On ​
    Kuitti?
    27.8.2011 ​
    Kytky?
    Ei ​
    Kunto?
    Hyvä ​
    Vaihto?
    Ei ​
    Tuotteen tarkka kuvaus?

Maaliskuussa ostin yksityiseltä käytettynä tämän itselle "välipuhelimeksi" N900 hajottua. Nyt kun uusi puhelin ostettu tästä olen valmis luopumaan. Hyvässä kunnossa, ainoa ulospäin näkyvä haitta on näytön alla näkyvä pöly yhdessä kulmassa. Ei huomaa edes jos ei oikeasti katso tarkkaan. Ja näytössä koko sen ajan mitä itsellä ollut niin suojakalvo ollut päällä. Näyttö oli minulle tullessa naarmuton ja on siis yhä.

Puhelimessa uusin Symbian versio sisällä.

Mukaan myyntipakkaus ja sen sisältö.

Mielellään nouto mutta voidaan myös postittaa, jolloin ostaja maksaa postikulut. Laite siis sijaitsee Tampereella.

Lisätietoja ja kuvia saa kun pyytää YV:llä. ​
    Hintapyyntö?
    140 ​
    Sijainti?
    Tampere ​
    Toimitustavat?
    Nouto/posti ​
    Myyjän nimi?
    YV ​
    Myyjän sähköposti?
    YV ​
    Myyjän puhelinnumero?
    YV ​

2. Noksuliini666

Noksuliini666

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    kapula
    tarjotaan 120€

3. wackero

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Note
    Ei riitä. Ja tännekkin ostajille tiedoksi, huomasin kun puhelinta nollailin että edellinen omistaja oli suojakoodin vaihtanut ja jättänyt kertomatta minulle. Tuli tosiaan eteen vasta kun yritin palauttaa tehdasasetuksia puhelimesta käsin. SIM-kortin vaihto ei lukitse puhelinta.

Tänään laitoin puhelimen minulle myyneelle kaverille viestiä ja antoi muutaman ehdotuksen mutta niistäkään ei mikään toiminut.

Jaa tämä viestiketju