1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M: N 97 Black rikki!

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja iikka, 18/2/10.

1. iikka

Tykkäykset:
    0
    Myydään joulukuussa 2009 ostettu N97 Black.

1 kuukauden käytön jälkeen, huollon tuomio: ei korjattavissa (takuun puitteissa). Piirilevyllä havaittu kosteutta. En osaa sanoa onko mahdollista rahaa vastaan ja millä summalla korjauttaa?

Puhelin toimii lähes täysin, päänvaivaa aiheuttaa ainoastaan näppäinlukko. Toimii miten sattuu, näppäinlukon saa "aina" auki avaamalla qwerty-näppiksen näkyviin. Kun suljet puhelimen näppäinlukon ja sujautat puhelimen taskuun, saattaa minä hetkenä hyvänsä olla näppäinlukko auki tai sitten ei.

Puhelin Turussa.

Itse olen nyt käyttänyt puhelinta musiikkisoittimena ja sosiaalisen median sekä wlan-yhteyksien mahdollisuuksien mukaan netti- yms. käytössä.

edit. Hintapyyntö: 170e / Tarjous?

Yht.tiedot:

Iikka / 0400-967378

ikiilunen [a] hotmail.com

2. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4672
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Hintapyyntö näkyviin.

3. iikka

Tykkäykset:
    0
    Useasta kyselystä johtuen tarkennusta alkuperäiseen ilmoitukseen:

Puhelin ei ole oikeasti kastunut. Huolto ilmoitti, että jälkiä kosteudesta havaittavissa piirilevyllä, jolloin takuu ei korvaa.
    Kosteimmillaan puhelin on ollut kylpytakin taskussa kylpuhuoneessa, enkä siellä puhunut puhelimeen.
    Petyin siis pahasti tässä tapauksessa Nokian laatuun.

Sekä lisäyksenä: mukaan tulee täysi ostopaketti, joka sisältää ohjeet, HF:n, laturi, USB-piuha ovi-cd:n, manuaalit eli koko ostopaketti.

4. Joonas_s

Tykkäykset:
    0
    pystyykö puhelimella soittamaan ja vastaan? eli toimiiko muuten "normaalisti"?

5. iikka

Tykkäykset:
    0
    Pystyy soittamaan sekä vastaamaan. Toistaiseksi ainoastaan tuo näppäinlukon temppuilu oireena.

Jaa tämä viestiketju