1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M: kotihifiä sekä sohva ja jalkarahi olohuonerempan alta ***Siirretty huuto.netiin***

Keskustelu osiossa 'Myydään ja ostetaan sekalaista tavaraa', aloittaja tripatti, 4/1/10.

1. tripatti Vieras

Paikat alkavat käydä ahtaiksi ja kohteet siirretty huuto.netiin.

ONKYO-VAHVISTIN JA -IPOD-TELAKKA

OR DSW10 Calvados aktiivisubwooferi + kaapeli

Jamo C601-kaiutinpari + jalustat + kaapelia

5.0-KAIUTINSARJA + JALUSTAT + KAAPELIA

3-istuttava sohva + jalkarahi, Ikea Kramfors-sarja, takuu

TOPFIELD TF100C KAAPELIVERKON DIGIBOXI

Myydään olohuonerempan tieltä kotihifiä sekä sohva ja jalkarahi. Uudet kalusteet jo tilattu.

Kaikki myytävät tavarat ovat luonnollisesti hyväkuntoisia ja ehjiä. Tavarat ovat ostettu Suomesta muutamien viime vuosien aikana ja kuitit löytyvät mitä suuremmalla todennäköisyydellä. Jos ei löydy, tilaan ne kauppiaalta ainakin takuullisiin tavaroihin.

Huomaathan, että hinnat ovat tingitty valmiiksi ja laskettu niin, että ostaja noutaa tavarat. Ostajan lukuun järjestetään parhaan mukaan toimitus, jos nouto ei itse onnistu, tästä kuitenkin sovitaan erikseen.

Tavarat sijaitsevat Helsingissä, Käpylässä.

ONKYO-VAHVISTIN JA -IPOD-TELAKKA

- vahvistin, musta, Onkyo TX-SR805EB, ostettu 13.2.2008, takuu 12 kk.
    Speksit - lähinnä mitä löysin,
    - iPod-telakka, musta, Onkyo DS-A2X iPod Docking Station, ostettu 7.5.2008, takuu 12 kk.
    Speksit

=> hinta yhteensä 750e, maksoin itse 1245e.

OR-SUBBARI + KAAPELI

- aktiivisubbari, kirsikka(?), OR DSW10 Calvados aktiivisubwooferi, ostettu 27.2.2008, takuu 12 kk.
    Speksit,
    - Belkin PureAV Subwoofer kaapeli 4.5M, ostettu 13.2.2009, takuu 6 kk

=> hinta yhteensä 200e, maksoin itse 389e.

JAMO-KAIUTINPARI + JALUSTAT + KAAPELIA

- kaapeli HPCL A25 10M/2,5MM, 2 kpl, ostettu 10.5.2008, takuu 12 kk
    - KAYMAN RL1804-2 KAIUTINJALUSTA, ostettu 10.5.2008
    - JAMO C601 TUMMA OMENA KAIUTIN, ostettu 10.5.2008, takuu 5 vuotta.
    Speksit

=> hinta yhteensä 300e, huomaa, että kaiuttimissa takuuta jäljellä, maksoin itse 392e.

5.0-KAIUTINSARJA + JALUSTAT + KAAPELIA

Kodin Ykkösestä ostettu kirsikanvärinen 5.0 -kaiutinsarjapaketti, jalustat sekä kaapelia

- kaiutinsarja, Eltax. Sisältää: 2x Isot tornipääkaiuttimet, 1x Keskikaiuttimen, 2x hylly/seinäkiinnitteiset taka/surroundkaiuttimet.

Tämä kuva on lähinnä mitä löysin:

- jalustat, Hama
    - kaapeli, Hama

=> hinta yhteensä 100e, maksoin itse n. 250e.

3-ISTUTTAVA SOHVA & JALKARAHI

Alle kaksi vuotta vanha turkoosi Ikea Kramfors -sarjan kolmenistuttava sohva sekä jalkarahi

Kolmen istuttava sohva muodostuu kahdesta palasta: kahdenistuttava sohva, vasen käsinoja (198.396.35, 154 cm x 97 cm, korkeus 74 cm) sekä neliönmallisesta kulmapalasta, jossa oikea käsinoja (601.196.33 ja 701.197.79, 96 cm x 97 cm, korkeus 74 cm).

Sohvaan voi luontevasti liittää kahden istuttavan oikeakätisen sohvapalan (998.396.55, 154 cm x 97 cm, korkeus 74 cm), jolloin sohvaryhmästä saadaan täydellinen kulmasohva.

Lisäksi samaan sarjaan kuuluva turkoosi neliönmallinen jalkarahi (698.395.10, 98 cm x 45 cm), ei divaanimoduli, mitä nykyään näkee Ikean kuvastossa. Rahi toimii loistavasti myös sohvapöytänä, ei siinä ole pakko jalkoja lepuuttaa ;)

Perheessä on lemmikki ja se heijastaa myös sohvakankaaseen. Suosittelen, että kangas puhdistetaan ja sohva on sen jälkeen taas kuin uusi (ohjeet kopioitu Ikean nettisivuilta: Irtopäällinen, hoito-ohjeet: Ei vesipesua. Ei kloorivalkaisua. Ei rumpukuivausta. Silitys, keskilämpö. Normaali kemiallinen pesu. Helpot tahrat voidaan poistaa tekstiilinpuhdistusaineella tai veteen tai laimeaan saippualiuokseen kostutetulla sienellä.)

Jalkarahin päällinen on asennettu väärin ja istuintyyny ei asetu kunnolla paikoilleen, koska päällisen sisällä oleva vetoketju on hajonnut.
    Annan mukaan uuden päällisen kaupan päälle (50119775, arvo 70 e). Paketti on avaamaton, odottaa vieläkin asennusta.

Ikean arjen laatutakuu 10v voimassa, josta noin kahdeksan vuotta jäljellä.

Pieni kuva:

Kuvassa kulmapala on oikealla, istuintyynyt on aseteltu ristiin. Sohvapalat sekä rahi on kytketty toisiinsa kiinni rungossa olevilla pienillä puristimilla.

=> hinta yhteensä 350e, huomaa, että sohvassa ja jalkarahissa takuuta noin kahdeksan vuotta jäljellä, maksoin itse 1179e sekä annan lisäksi rahin vaihtopäälisen a 70e.

MYYTY: SENNHEISER LANGATTOMAT KUULOKKEET SIS. TELAKKA

- Sennheiser langattomat kuulokkeet, HDR 120
    - Sennheiser langaton lähetin audioliitos-kaapelilla, TR 120

Kuulokkeissa 2 x AA-akkua ja niitä voi ladata pitämällä kuulokkeita telakassa

Kuva:

=> hinta 30e

TOPFIELD TF100C KAAPELIVERKON DIGIBOXI

Digiboxi kaapeliverkkoon: automaattinen softapäivitys, conax-kortinlukija, ohjelmaopas (EPG). Liitännät: 2 x scart, RCA A/V, S/PDIF.

Kuva:

=> hinta 20e, maksoin itse n. 50e.

MYYTY: WII + FIT + SPORTS + 2 OHJAINTA + KOMPONENTTIKAAPELI (HDTV)

- Wii
    - Wii Fit
    - Wii Sports
    - 2 alkuperäisohjainta
    - Wii komponenttikaapeli (HDTV)

Kuva komponenttikaapelista:

=> hinta yhteensä 160e

MYYTY: SUUNTO T3 -SYKEMITTARI

- Suunto T3 -sykemittari, oranssi ranneke, speksit. Vaatii uuden pariston.
    - Suunto sykevyö. Ei käytetty aidosti kertaakaan.

Kuva, kuvassa oranssilla rannekeella oleva malli:

Täysin ehjiä ja toimivia molemmat, saivat vain väistyä uuden sykemittarin tieltä jokin aika sitten. Sykemittariin täytyy ostaa uusi paristo ja sykevyötä ei ole aidosti käytetty ollenkaan yksittäistä kokeilua lukuunottamatta.

=> hinta 30e

Yhteystiedot: parhaiten saa yhteyden meilitse tai tekstarilla puh. 0500 912 745. Myös YV:llä tavoittaa.

2. tripatti Vieras

Tässä vielä helpommin seurattava lista mitä vielä kaupan ja mitä ei:

Kaupan:

• ONKYO-VAHVISTIN JA -IPOD-TELAKKA
    • OR-SUBBARI + KAAPELI
    • JAMO-KAIUTINPARI + JALUSTAT + KAAPELIA
    • 5.0-KAIUTINSARJA + JALUSTAT + KAAPELIA
    • 3-ISTUTTAVA SOHVA & JALKARAHI
    • TOPFIELD TF100C KAAPELIVERKON DIGIBOXI

Myyty:

• WII + FIT + SPORTS + 2 OHJAINTA + KOMPONENTTIKAAPELI (HDTV)
    • SUUNTO T3 -SYKEMITTARI
    • SENNHEISER LANGATTOMAT KUULOKKEET SIS. TELAKKA

3. tripatti Vieras

Up.

4. mik-ko

mik-ko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Kuulokkeista tarjoan 30e minulle postin kautta toimitettuna.

5. tripatti Vieras

Kiitos tarjouksestasi. Kuulokkeet ehtivät mennä kaupaksi aamupäivällä ennen kuin ehdin tiedon lisäämään tänne foorumille, pahoitteluni.

6. tripatti Vieras

Lisätty hinnat, jotka maksoin itse tuotteista

Lisätty ilmoitukseen hinnat, jotka itse maksoin tuotteista siinä toivossa, että näistä saataisiin kaupat pikaisesti aikaiseksi. Erityisesti sohva joutaisi pois keittiöstä, uusi kun on jo olohuoneessa ;)

7. tripatti Vieras

Paikat alkavat käydä ahtaaksi ja kohteet siirretty huuto.netiin.

Jaa tämä viestiketju