1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M: iPhone 4 16gb musta, Joensuu 200 €

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja shotgunsamppa, 17/9/13.

1. shotgunsamppa

Tykkäykset:
    2
    Kaupan kohde?
    M: iPhone 4 16gb musta, Joensuu ​
    Takuu?
    Ei ​
    Kuitti?
    Ei ​
    SIM-lukittu?
    Ei ​
    Kytky?
    Ei ​
    Kunto?
    Hyvä ​
    Vaihto?
    Ei ​
    Tuotteen tarkka kuvaus?
    Paketti sisältää itse puhelimen, kaikki alkuperäispakkaukseen kuuluvat osat (kuulokkeet ovat käyttämättömät), 3 takakuorta (punainen ja harjattu alumiininen ovat käyttämättömiä, vihreä särkynyt kahdesta kohtaa).

Puhelimen ruudussa on yksi isompi naarmu ja muutama pienempi iskemä, joista yhtäkään ei huomaa kuin valoa vasten. Metallirunko on kärsinyt hiukan aikojen saatossa (näkyy kuvissa). Alkuperäinen musta takakuori on käytännössä kuin uusi.

Puhelimeen on vaihdettu keväällä uusi akku, jonka jälkeen käyttö on ollu hyvin satunnaista ja vähäistä. ​
    Hintapyyntö?
    200 ​
    Sijainti?
    Joensuu ​
    Toimitustavat?
    Posti, kasvokkain ​
    Myyjän nimi?
    Samuli Vatanen ​
    Myyjän sähköposti?
    samulivatanen (a) gmail.com ​
    Myyjän puhelinnumero?
    - ​

Liitetyt tiedostot:

2. handy

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Asha 311
    Muutamia kysymyksiä itse puhelimesta. Milloin on ostettu? Onko ollut monella omistajalla? Onko tippunut useasti maahan? Onko vaihdettu pelkkä akku, vai tehty muuta huoltoa? Onko puhelin ollut aikaisemmin huollossa, näyttö mennyt rikki tms? Milloin takuu on umpeutunut?

3. shotgunsamppa

Tykkäykset:
    2
    Ostettu syyskuussa 2010. Olen ensimmäinen ja ainoa omistaja. Puhelimen putoamisten laskemiseen riittää varmaankin yhden käden sormet. Akun vaihdon yhteydessä vaihdettu myös värinämoottori, nämä ovat ainoat huoltotoimenpiteet puhelimen historiassa. Takuu taisi olla vuoden mittainen ompuissa, eli se on umpeutunut syyskuussa 2011.

4. shotgunsamppa

Tykkäykset:
    2
    Hintaa tarkisteltu alaspäin jo pariin otteeseen.

Jaa tämä viestiketju