1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

M: iPhone 3G 8 Gb

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja korpse83, 30/8/10.

1. korpse83

Tykkäykset:
    0
    Tarjolla valkoinen 8 gigainen iPhone 3G. Surullinen tapaus, kuuloke hajosi ja vian syynä emolevyltä rikkoontunut liitin, johon lattakaapeli kytkeytyy. Puhelin toimii muuten täysin moitteettomasti, mutta kaiuttimen kautta puhuminen alkaa nyppiä, joten tästäpä puhelin jollekin varaosiksi tai projektiksi. Naarmuton näyttö ja takakuori, laitteen softaversio 3.1.2, jailbreikattu ja unlockattu.

Puhelimen historiasta en osaa tarkemmin kertoa, mutta kapula tuli minulle yksityiseltä ja se oli varustettu AT&T:n operaattorilukolla. Lukitus purettiin ja puhelin avattiin, jolloin rikkinäinen liitin paljastui. Puhelin toimi hetken aikaa hienosti kaapelin päälle laitetun teipinpalan avulla, mutta lopetti viikko sitten toimintansa kuin seinään.

Myydään tarjousten perusteella, yhteydenotot ensisijaisesti sähköpostiini juho.kuorikoski@gmail.com tai puhelimitse 040-8650196. Sähköpostista saa myös kuvia itse laitteesta.

Vaihtoa Android-laitteisiin voi ehdottaa ja olen valmis maksamaan välirahaakin.

Jaa tämä viestiketju